Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spammere inntar forumet.


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

Ja, etter det jeg kan huske, er det mulig å aktivere manuell godkjenning. Det krever mer moderatorarbeid. Dette har jo ikke vært det store problemet så langt, men jeg må innrømme at de siste dagenes aktiviteter ikke akkurat har vært så flott. Jeg har bannet flere nyanmeldte de siste to dagene enn det jeg har gjort i løpet av det siste halve året.

Temaet blir tatt opp i moderatorforumet, setter vi strengere restriksjoner, trenger vi kanskje flere moderatorer, slik jeg ser det. Det er ødeleggende hvis folk som vil være medlemmer må vente for lenge for å være godkjent. Folk som jobber nattskift og har noen minutter til overs har her en gylden mulighet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Som de fleste ikke har fått meg seg, har jeg nå aktivert tilleggspørsmål for å bli medlem. Det var veldig effektivt, ikke en eneste spammer har meldt seg på.

Flotte greier det, men det som kanskje er litt bekymringsfullt er at vi ikke har fått inn et eneste nytt medlem, heller.

Noen som kan tenke seg å registrere en dummybruker og se hvordan det funker å registrere seg? Jeg har testet selv, og det var ikke noe problem. Du trenger en ledig wpostadresse som du svarer fra for å teste.

Erfaringer kan du poste her, eller sende til meg på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.