Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Berkos FX Third Stone (Nytt clip!)


Gluke

Anbefalte innlegg

No no no. Dette er den nye Si Berkos Fuzzface pedalen. Efterfølgeren til Berkos Experience pedalen. Den som det er lage 23 stykker av og den siste gikk på dagen for $1200 dollars.

EXP er voica litt mer som en Ger FF mens Axis er full 68-69 Si Fuzz. Men ikke no Ger i denne, begge settinger er Si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg også, men du veit hvordan det er med sånne byggere. De må ha noe fancy på knappene sine vettu og så blire bare all verden av misforståelser ut av det.

Anyho - er visstnok feteste fuzzface man kan få tak i på denne siden av $1200,-. Må være noe for alle de gamle greiene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også jeg var veldig fornøyd med sunface'n helt til jeg leste at den låter dritt. Jeg trodde egentlig jeg syntes den låt ganske bra sist lørdag men det gjør jeg selvfølgelig ikke lenger nå som jeg vet bedre. Det er det som er magisk med internett. Selv om man er veldig fornøyd med greiene sine så finner man andre som "vet" bedre og ikke syntes de er no bra, og så ender man opp med å skifte de ut selv om man egentlig liker dem. Det kiipe er jo at det er ikke alltid The ToneGods er helt enig om hva som låter best og da må man jo ha en av hver i tilfellet man en gang skulle komme til å måtte poste no bilder av utstyret og lurer på hvorfor man har "feil" fuzz så kan man bare si, jammen jeg har seolvfølgelig en sånn også, men valgte denne i dag.

It never føkkings endz....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.