Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefal meg en god Fender kopi!


Evil_Caprino

Anbefalte innlegg

Det ligger en G&L tribute til salgs på forumet til grisepris. Et vanvittig godt kjøp. Sjekk den.

G&L selges ikke i Norge, men er konstruert av Leo Fender (L-en i navnet).

Det er ikke noe problem å skru inn 70- talls basslyd på den.

Sånn for ordens skyld, det er ikke jeg som selger denne. Hadde kjøpt den, hvis det ikke var for at jeg har to G&L fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ligger en G&L tribute til salgs på forumet til grisepris. Et vanvittig godt kjøp. Sjekk den.

G&L selges ikke i Norge, men er konstruert av Leo Fender (L-en i navnet).

Det er ikke noe problem å skru inn 70- talls basslyd på den.

Sånn for ordens skyld, det er ikke jeg som selger denne. Hadde kjøpt den, hvis det ikke var for at jeg har to G&L fra før.

ID Musikk i Kristiansand har agentur på G&L. Forholdsvis ferskt :)

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg må ha en god del tålmodighet da. Den billigste som ligger der nå er langt over 4 000,-.

Men jeg har svart belte i ebay, så jeg følger bestandig med der.

Jau, de lå relativt høyt i pris der, etter hva jeg så. De popper opp på Talkbass fra tid til annen, dog, til svært gode priser. Om du er nyskjerrig kan du få prøve min Aerodyne, jeg bor i Trondheim selv. Ellers ville jeg anbefalt den G&L'en andre her har nevnt, det er fantastiske bassgitarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heller ingen Fender-kopi, selv om den er laget av Leo Fender & Co. Det er en original G&L. At Leo Fender ikke fant grunn til å endre grunnleggende utseende noe særlig, er jo ikke rart. Han visste jo at det funket helt siden han utviklet disse gitarene i selskapet Fender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.