Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefal meg en god Fender kopi!


Evil_Caprino

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil anbefale å kjøpe en Fender Aerodyne på eBay! Om du har litt tålmodighet får du lett en slik en ferdig sendt og momset inn for den prisen. Jeg har eid mange bassgitarer opp gjennom årene, samtlige i høyere prisklasse enn det, men etter jeg kjøpte min Aerodyne har jeg kvittet meg med alt annet (ikke at jeg ikke kommer til å kjøpe andre basser på et senere tidspunkt, dog). Hvis du uansett skal ha en Fender-ish bass i den prisklassen, kan jeg nesten ikke se for meg noen bedre alternativer. Har hørt at de er litt "hit or miss" kvalitetsmessig, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forum.gitarno...nder-jazz-bass/

Kan denne være noe for deg?=)

Joa, den var ikke så dum. Men nå er jeg mest interessert i et bytte. Se 'kjøp og salg' forumet. Har for mange gitarer. Jeg skal ned på en hovedgitar, en backup og en bass. Var vertfall planen! ;)

Skal sjekke ut de andre tipsa her også. Folk er jaggu flink og rask til å svare her gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å kjøpe en Fender Aerodyne på eBay! Om du har litt tålmodighet får du lett en slik en ferdig sendt og momset inn for den prisen. Jeg har eid mange bassgitarer opp gjennom årene, samtlige i høyere prisklasse enn det, men etter jeg kjøpte min Aerodyne har jeg kvittet meg med alt annet (ikke at jeg ikke kommer til å kjøpe andre basser på et senere tidspunkt, dog). Hvis du uansett skal ha en Fender-ish bass i den prisklassen, kan jeg nesten ikke se for meg noen bedre alternativer. Har hørt at de er litt "hit or miss" kvalitetsmessig, men...

Ser ut som jeg må ha en god del tålmodighet da. Den billigste som ligger der nå er langt over 4 000,-.

Men jeg har svart belte i ebay, så jeg følger bestandig med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags dele telecaster er det? Regner med at du ikke går med på å bytte Gibson BFG'n?

Telecasteren består av en gammel kropp (vet ikke årstall, vertfall ikke nyere enn åttitall) av ukjent fabrikat. Halsen er en billig hals fra Kina, og helt ny. Mikken ved hals er original til kroppen. Plekterbrett og strengefeste er nytt, mikken ved brua er en Gibson som sto i en Les Paul gothic (er for lat til å google den nå). Den er kobla opp med bare den mikken i brua. Og mikkvelgeren som en "av og på" bryter. Men resten av elektronikken er der, det er bare jeg som ikke har kobla den opp. Men det skal jo være en smal sak.

Aner ikke verdien av gitaren, men det kan ikke være så mye. Kan jo slenge med bassen også. Og en en Fender bag til gitaren.

Vet ikke helt med BFG'en. Er egentlig veldig fornøyd med den selv, og tenkte den skulle bli mitt nye oppusningsprojekt. Men vet ikke helt...

Leste tråden din, og ble ikke helt klok på hvilken bass du hadde. Er lakken på kroppen så seig at det er problem? Sticky fingers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en delebass, alt vi vet originalt om den er halsen. Lakken er ikke sååå seig at den faller av om du tar på den. Har ikke bruk for flere instrumenter, og bytte av en gitar er å foretrekke. Hvor i landet befinner du deg egentlig?

Trondheim. Må tenke litt på om jeg skal bytte med den BFG'en. Telecasteren blir nok et for dårlig bytte for deg, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.