Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Canadian Breed kristoffereide edition


kristoffereide

Anbefalte innlegg

Takk takk! I mitt syn er en gitar til for å brukes, og jeg er således ikke redd for å bruke dem og heller ikke tenke på dings. Nå tar jeg generelt godt vare på gitarene mine i utgangspunktet. Mayen min har én ripe, og den var det selveste IA som satt i lakken :) Men ja, det er alltid kjipt når det blir dings i gitaren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første ripa er litt sur. Etter det er det bare stas :D Gitarer er jo til for å brukes!

Jeg er jo enig. Baksiden av min nyeste bass har allerede en masse riper etter at jeg var litt uforsiktig da jeg tok skjegget på bånda (lå på hard bordplate mens jeg jobbet med halsen). Så nå er det en bruksbass. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i rommet da IA prøvde Mayon til mr Eide. IA ble starstruck og begynte å sikle på min rosa RG410 (som nå bor i Castors lager - ja, jeg prøver å kjøpe den tilbake!). Enden på visa ble at IA tappet bortover gulvet og slidet Mayon harmonisk fra seg rett i et notestativ, før han la merke til at min Ibanez bare hadde 22 bånd. Da ble han snurt og begynte å leke med hunden sin.

Fritt etter egen fantasi og/eller hukommelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i rommet da IA prøvde Mayon til mr Eide. IA ble starstruck og begynte å sikle på min rosa RG410 (som nå bor i Castors lager - ja, jeg prøver å kjøpe den tilbake!). Enden på visa ble at IA tappet bortover gulvet og slidet Mayon harmonisk fra seg rett i et notestativ, før han la merke til at min Ibanez bare hadde 22 bånd. Da ble han snurt og begynte å leke med hunden sin.

Fritt etter egen fantasi og/eller hukommelse.

Det var mer eller mindre nøyaktig hva som hendte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.