Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarsolo


Disasterpiece

Anbefalte innlegg

Vel.. Dette kan diskuteres..

Beste Gitarsolo jeg noen sinne har hørt er vel kanskje SRV - Lenny

Men så kan vi snakke råeste gitarsolo, og da ligger vel kanskje Andy Timmons - Groove or die rimelig høyt... Lynyrd Skynyrd - Freebird er også jævlig rå, selv om den er en annen type rå :P

Men skal vi snakke karen som kan spille med ordentlig innlevelse og uten no hjelp fra "fuzzz" og delay etc. må vi nok hente frem gode gamle Robert Johnson.. Men det må legges til at han har utrolig kjedelige låter, om du hører nok på dem.. :P

Men Øystein Sunde er vel rimelig triksi han også.. For ikke å snakke om Mark Knopfler i Brothers in arms (Selv om det ikke er noen fastsatt solo der)..

Ahh.. nei, jeg klarer ikke bestemme meg.. Jeg svarer PASS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg syntes rett og slett at pantera sin "the sleep" er sykt kul, sammen med mangen andre som:

led zeppelin- stairway to...

guns- sweet cild o mine....

guns- november rain

jimi hendrix- purple haze

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bigbang ikveld så røyk lyden i PA annlegget ut akkurat når Øystein skulle til å dra en solo, så man hørte bare lyden rett fra ampen i ca 2-3 min før de fikk lyden på igjen, og han improviserte en helt sinsykt solo

da.. venter på opptak, men tror nok Greni har noen av norges feteste soloer iaffal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BigBang' date=' har mange fete soloer, ja. Apropos BigBang, jeg sto atme trommisen i BigBang da han kjøpte plekter på Tre45, om tirsdagen[/quote']Wow du er heldig. :roll: prata med gutta når jeg var 10-11år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BigBang hadde gratis konsert på bystranda her i Kr.Sand i går kveld, jeg gadd ikke å gå da siden jeg ikke er så stor fan av de at jeg gidder å stå ute i regnet å høre på de :P men det var vel ca. 2000 folk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.