Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativ til les paul


Disasterpiece

Anbefalte innlegg

Lurer på om dere har forslag til andre les paul liknende gitarer.Alså gitar med fast bro, limt hals og bra lyd. grunnen til dette er att ''alle'' iallefall mange har gibson les paul, og det hadde vært morsomt med en annerlaedes gitar. Har selv prøvd Paul Reed Smith McCarty standard.. jeg synes den er [sensur] så rå. Passer meg helt perfekt med de fysiske målene, og ikke minst lyden!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har aldri skjønt hype'en rundt Les Paul. Klassisk design for dem som liker det, men hva så? Kvalitetsmessig er ingen Gibson verdt mer enn halvparten av hva den selges for - ofte enda mindre.

Har du lyst på SKIKKELIG gitar med limt hals (á la Gibson, PRS, etc.), og har nok penger, ta en kikk her:

www.driskillguitars.com

www.abyssguitars.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at Suhr er verdens beste er å ta hardt i, for det finnes folk som legger enda mer arbeid i enda flottere gitarer. Men Suhr er absolutt dritbra gitarer, spes fordi du kan få nesten hva du vil.

Men jeg veit om folk som har kjøpt Suhr, og gjort alt mulig med den uten å bli fornøyd.

Men, jeg kommer nok til å få meg en en gang jeg og, men først på investeringslista står CAE OD-100 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns det er enormt tullete å dra inn Suhrnår fyren spør etter et alternativ til Les Paul? jiiiz

Som nevnt er PRS et bra alternativ, og vil du noe enda mer moderne, kan du kanskje sjekke ut Dean sin Hardtail serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.