Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rare effekter!?


øglemjælk

Anbefalte innlegg

Masse tøffe forslag her!

Har hørt om de fleste nevnte her, men uansett. De fleste Zvex pedalene ser jo veldig interessante ut, men de koster jo alt alt for mye.. Har Zvex mastotron, som er en crazy fuzz, noe mildere enn Fuzz facotry, men veldig fornøyd med den. :)

Synes også Earthquaker devices sine pedaler ser veldig tøffe ut.. noen som har erfaring med foreksempel Rainbow machine eller organizer?

Han henry fyren er det mest stusselige jeg har sett på lenge. Jeg er glad i sær musikk, men det der var bare missforstått og dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Earthquaker Devices Organizer, artig pedal! Jeg bestilte den fra USA og de sendte den som "pedal repair" med lav verdi slik at jeg slapp unna toll og den slags. Når man bruker en slik pedal så må man bruke huet litt, dette er ikke en pedal som man tramper på uansett hva man spiller. Eneste jeg har å utsette på den er at det ikke er "kjapp nok", du kan for eksempel ikke bruke den som en oktavpedal, men om du bruker'n riktig så kan det bli riktig gøy! ^_^

Kan også legge til at lyset på pedalen er jævlig sterkt, skulle tru man hadde en lommelykt på brettet!

Endret av Ruck Fussia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

subdecay.com promotheus DLX og forøvrig en del av subdecays pedaler er sære og kule.

Arpeggiator er sjelden vare. Du har Adrenalinn3, ellers Boss slice SL20, Diverse tremolo pedaler og subdecay som nevnt over.

Endret av Birkman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.