Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rare effekter!?


øglemjælk

Anbefalte innlegg

Ey jeg har hatt alltid sansen for litt "utenom det vanlige" effektpedaler som lager merkelige lyder etc. Som foreks oscilation og ptichshifting åssånt. Earthquaker devices sine pedaler synes jeg ser veldig spennende ut, skal definitivt kjøpe meg Organizer og rainbow machine når jeg blir rik.

Det jeg lurer på er om dere har noen "rare" effekter å anbefale? Særlig en arpeggiator er jeg ute etter! Finnes det i det hele tatt en egen box for en slik effekt? Jeg vet at det finnes noe som kan minne om det i slike multieffekt bokser men det er jeg ikke interessert i.

Jeg tenker ikke på Chorus og Flanger type pedaler bare så det er sagt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du kan finne Mats Nermark sin Hall-E crawl fra NAMM eller hans bilder derifra. Han pleier å surre nedi der å sjekke ut de mest absurde pedalmakerne og der er det mye rart ass. Får ZVex til å fremstå som ganske kommers.... men ikke for det jeg er enig med Henning, ZVex har mye rart de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Death by audio" har vel en del sære pedaler. "Supersonic fuzz-gun" og "soundwave breakdown" for å nevne to. Ellers så hadde vel Digitech en pedal som hette "gonkulator"(?) Vet ikke om den lages lengre...

On a budget kan vel Boss sin FZ 5 ydmykt nevnes. Octafuzz moden på den med gain på fullt, gjerne foran en muff kan bli ganske drøy om jeg ikke husker helt feil.

Endret av Erkny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digitech har jo den der Istomp pedalen der men kan laste ned alskens pedaler via en app på Ipad eller Iphone. Der ligger i allefall Gonkulatoren samt noe annet octav ting. Appen er gratis å laste ned btw, men pedalen koster 1500 om jeg husker rett. Pris pr nedlastet pedal ligger mellom 7 og 70 kroner.

Endret av Erkny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.