Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steinberg Cubase 7


space

Anbefalte innlegg

Tja... Vanligvis henger det jo mye kunnskapsrike folk rundt på slike forum, og min erfaring er at mange har peiling på litt mer enn akkurat gitaren sin.

En del folk tar opp det de driver med, noen har hjemmestudioer, noen har proffe studioer, noen jobber i musikkbutikker, noen DRIVER musikkbutikker. Hvorfor skal det være usannsynlig at noen av disse brukerne vet noe om dette?

Min research til nå har kommet opp uten resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Vanligvis henger det jo mye kunnskapsrike folk rundt på slike forum, og min erfaring er at mange har peiling på litt mer enn akkurat gitaren sin.

En del folk tar opp det de driver med, noen har hjemmestudioer, noen har proffe studioer, noen jobber i musikkbutikker, noen DRIVER musikkbutikker. Hvorfor skal det være usannsynlig at noen av disse brukerne vet noe om dette?

Min research til nå har kommet opp uten resultater.

Vet ikke hva du vil med det svaret der. Det betyr "0",for vedkommende som spør! Men akkurat som gitarister får jo studioter svar her. Håper på rydddig fortsettelse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en oversikt over alle tilgjengelige versjoner. (Prisene er veiledende, normalt sett lavere markedspris)

Det blir Cubase 7 (fullversjon) og Cubase Artist 7 (Halvversjon). Education-versjoner og upgrades er også tatt med nedenfor (spør hvis det er rare betegnelser). Har fått prøvd Cubase 7 i noen timer og fått en gjennomgang av de viktigste funksjonene. Veldig bra oppdatering!

Art.nr: Produkt: Veil inkl. 25 % MVA:

502012800 Cubase 7 retail - 4.590,-

502012810 Cubase 7 EE . 2.674,- (opp 379 kr fra V.6.5!)

502012804 Cubase 7 UD1 (from Cubase 6.5) - 1.141,-

502012805 Cubase 7 UD2 (from Cubase 6) - 1.524,-

502012806 Cubase 7 UD4 * - 3.824,-

* = From Cubase Elements 6, Cubase Essential 4/5, Sequel 2/3 + 1/2/3 + Cubase SX 1/2/3, Cubase SE 3, Studio Case 2, Cubase Cubase AI 4/5/6

Art.nr: Produkt: Veil inkl. 25 % MVA:

502012820 Cubase Artist 7 retail - 2.290,-

502012822 Cubase Artist 7 EE - 1.369,-(opp 119 kr fra V.6.5!)

502012823 Cubase Artist 7 UD2 (from Cubase Artist 6) 1.141,-

502012824 Cubase Artist 7 UG1 - 1.369,-

502012825 Cubase Artist 7 UG2 - 1.908,-

** = from Cubase Elements 6, Cubase Essential 4/5

*** = from Sequel 2/3, Cubase SE 3, Studio Case 2, Cubase LE4/5/6, Cubase AI 4/5/6

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva du vil med det svaret der. Det betyr "0",for vedkommende som spør! Men akkurat som gitarister får jo studioter svar her. Håper på rydddig fortsettelse ;-)

Er jo jeg som spurte i utgangspunktet. Dette svaret var til hkh, som ikke skjønte hvordan jeg kunne finne på å spørre om noe sånt på dette forumet.

Morten Larsen: Takker!

Kan du huske når Elements (6) kom ut i forhold til fullversjonen av 6?

Kanskje den kommer litt senere, ettersom det er en strippet "billigversjon".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har handlet Retail-utgaven av Cubase 7, og fikk såvidt prøvd den før firewire delen på min Phonic Helix Board 18 MKII kvelda her.

-Sitter å venter på ny mikser (jepp, den er så bra at jeg handla enda en) men har også handla meg ny firewire-kontroller kort (PCIe) ifall det

var firewire'n på hovedkortet som kvelda her.

Uansett: Synes Cubase 7 var sykt bra. -Mange muligheter. Har frem til nå kjørt på Cubase 5.1 og vært nokså fornøyd, men dette tar det helt

opp i en annen league. -Blir spennende å fortsette.

Mvh SuperNova.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.