Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny kraft gubbe


Anbefalte innlegg

go dag ! nå er det slik at jeg kiker på ny forsterker, som jeg har gjort veldig lenge og jeg tenker med på ett kabinett og en head... det er slik at jeg har en forsterker fra morgan, en slik halvrør og den er jeg fornøyd over , men jeg trenger en med enda mer guffe i og dessuten får å litt forandring, jeg har en ganske strengt budget på ikke mye over 4000 i alle fall.. er det noen der ute som har noen tips ? jeg har foresten ikke noe erfaring med å kjøpe brukt, dermed hadde jeg satt pris på tips også der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den morgan forsterkeren er forresten på 60 watt, og jeg spiller mye forskjellig mye med slik vreng som led zeppelin bruker og mye clean også slik som i dire straits og pink floyd, jeg setter ikke høye krav til hvilke effekter som er innebyggd på forsterkeren , men god vreng og reverb setter jeg meget pris på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips, combo. Marshall haze for eks. Kanskje vox night train, da får du kanskje stack innenfor ditt budsjett, men den har kanskje ikke reverb? Ellers er fender blues jr eller peavey classic også alternativer.

Btw. Hvor skal den brukes?

Endret av MartheyG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.