Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig: Norsk agentur for G&L


toralfsan

Anbefalte innlegg

Endelig får G&L igjen norsk importør. Det er ID Musikk i Kristiansand som nå har fått agenturet på G&L, som stadig flere her i landet har fått anledning til å stifte bekjentskap med:

http://www.idmusikk.no/index.php?main_page=index&cPath=1_11&filter_id=221

Det beste ser ut til å være at prisene er til å leve med, de er faktisk ganske gode sammenlignet med hva det koster å hente G&L hjem fra Europa eller USA. Håper de bygger opp god kompetanse på disse gitarene.

NB! Jeg har ingen forbindelser med ID Musikk på noen måte, jeg har ikke en gang besøkt dem eller handlet hos dem noen gang, jeg er bare en lykkelig eier av en US G&L og unner flere å kunne prøve disse gitarene og bassene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei de prisene der skremmer vel ingen ville jeg tro... de dyreste er jo langt under det jeg betalte for min Am vintage Tele her i norge.

De ser ut til å være på amerikansk listepris eller billigere hvis du tar frakt og moms i betraktning. Min ASAT hadde ca 1550 USD listepris, men gikk for 1150 USD pluss frakt og moms. Men den var custom-bestilt, uten at det koster så mye mer, det tar bare mer tid.

Den går utenpå Am Std Tele både i lyd og spillbarhet.

Endret av toralfsan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser ut til å være på amerikansk listepris eller billigere hvis du tar frakt og moms i betraktning. Min ASAT hadde ca 1550 USD listepris, men gikk for 1150 USD pluss frakt og moms. Men den var custom-bestilt, uten at det koster så mye mer, det tar bare mer tid.

Den går utenpå Am Std Tele både i lyd og spillbarhet.

Ja det vil jeg tro...hvordan er de i forhold til Am Vintage serien da??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er Leos originale videreføring av Strat. 12" halsradius og medium jumbo frets er som på min ASAT (Tele) og uhyre lettspilt med PLEK-et hals. Men jeg foretrekker matt satin overflate, synes de blanklakkerte er litt for sticky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.