Gå til innhold
Pink Floyd

‎Roger Waters The Wall, Telenor Arena 14 og 15 august 2013

Anbefalte innlegg

konge! hørte rykter om dette blir siste runden hans med the wall....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ønske meg litt fra Amused to death jeg da men....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billetter spikret gjennom rogerwaters.com! :D Den forrige var en fantastisk opplevelse, og regner med det blir det igjen. Gleder meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange skjorter kommer dette til å koste da?

Sikkert et par, men for noen av oss så er det verdt det lell! :) Lurer på om jeg skal skippe Norge og heller ta turen til Berlin, hadde vært gromt å se det på en skikkelig stadion.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjeh, hvis det er så dyrt at man ikke får tatt seg råd til å dra så får det jo ikke blitt verdt det da... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, ble ikke til at jeg skippa Norge allikevel. :) BLir stas. Denne gangen skal jeg sitte litt lengre bak, hadde vært greit å fått med seg det som faktisk er showet. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen av dere kjøpt billetter via rogerwaters.com før? Hvordan fungere det egentlig og hvor henter man billettene på Telenor arena? Kjøpte 2 stykk på mandag via den siden! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen av dere kjøpt billetter via rogerwaters.com før? Hvordan fungere det egentlig og hvor henter man billettene på Telenor arena? Kjøpte 2 stykk på mandag via den siden! :)

Kjøpte der forrige gang, og kjøpte der nå. Hentet billettene på billettkontoret på Telenor Arena dagen konserten var, ikke noe tull. Måtte bare vise leg, og så var det wham bam, thank you mam (og en hel masse gåsehud imellom).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsalget for LiveNation 'medlemmer' startet nå klokka 10. Blir nok at jeg ser han denne gangen, 2 biilletter i boks.

Prisene er forresten fra 840 kr til 1250 kr... Ganske stivt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.