Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Russian Sleep Experiment


ErlendB

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke stort å tilføye her. Tror du må ha glemt bassen i utstyrslista? Dette er ekte elbass? Det er nesten litt surt å si det, men i denne sjangeren funker faktis bassingen din helt flott. Det er det ikke ofte jeg sier til en gitarist, for å si det mildt.

Sender en link til en kar jeg kjenner som var med i et lite hobbyband på gærne sia for en del år tilbake. Tror de het Conseption, eller noe slikt.. :)

Bassen er midi-skrevet, så importert med en VST (Superriff Bass), så inn i Guitar Rig for å få en litt saftigere lyd. Men takk for komplimenter angående bassinga, uansett! :D

Conception, ja. Har hørt om de! Har ikke hørt så mye, men skjønner at de har gjort noe riktig en gang i tiden! Takk!

Så mye som Erlend produserer, må han ha en bass. Kan noen hjelpe han? :D

Hadde ikke vært dumt det!

Oppdaterer med video.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at meg og deg har hatt vår krangler, men jeg håper og at du er klar over at om du flytter til Oslo så skal ingen andre enn meg være bassisten din, sant? :P Ingenting annet enn dritfett, om jeg en dag får orden på PC'en min slik at den funker med lydkortet på lokalet så må jeg få lagt bass på noen av greiene dine.. (Har hatt et helvete med å få spilt inn greier på den de siste årene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!

Takk!

Jeg vet at meg og deg har hatt vår krangler, men jeg håper og at du er klar over at om du flytter til Oslo så skal ingen andre enn meg være bassisten din, sant? :P Ingenting annet enn dritfett, om jeg en dag får orden på PC'en min slik at den funker med lydkortet på lokalet så må jeg få lagt bass på noen av greiene dine.. (Har hatt et helvete med å få spilt inn greier på den de siste årene..)

Haha, jeg husker ingen krangler, men det var sikkert om noe teit. Det er bare å fyre løs med bassing hvis du er keen, og får det til. Flytter jeg til Oslo så er det deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.