Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

1974-1975 Ibanez Phase Tone


SuperamunD

Anbefalte innlegg

Ser det var litt folk som hadde denne pedalen her. Lurer på å montere min på effektbrettet mitt (når jeg får somla meg til å lage det), men det er ikke noe hull til 9v adapter. Hadde ikke lyst til å "ødelegge" pedalen ved å borre hull til tilførsel.

Er det noen som har noen triks for å powre pedal via adapter uten å kludre til pedalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager uttalte meg litt dårlig, tenkte forsåvidt på det, men så fort jeg skrur på baksideplata så vil jeg tro at ledning "klippes" av? Da det er en kant på lokket. Tenkte litt på å legge inn en "pakning" mellom bunnplate og boks.

Endret av SuperamunD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne pedalen! Forøvrig veldig (!) fin!

Jeg prøvde trikset til Kristoffer, ledningen ble fort sliten og ødelagt. Nå bruker jeg bare batterier. Passer på å alltid ha noen ekstra med meg i pedalbaggen, så går det jo faktisk bare 30 sekunder på å bytte batteri. Synes du det er kjedelig, så kan du gjøre som meg, bare bruke to skruer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å ta vare på original jack ut, vil det jo være mulig å lage en spesialkabel og en stereo jack ut. Da kan man via kabelen slippe 9V i i boksen på den ekstra pluggen. Men da må ma ha laget seg en spesiell kabel. Men disse bruker ikke mye strøm, så om man gidder å nappe ut inputkabelen selv i et pedalbrett, så har du forskyning i allefall et år, selv om du bruker det mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.