Web Analytics
Jump to content

Far beyond the sun cover

ragekiller
 Share

Recommended Posts

Ja kanskje han er litt slurvete live, men av alle de vidoene jeg har hørt på youtube så spiller han veldig reint syntes da jeg, men har aldri hørt han live selv.

Jeg blei veldig fornøyd med lyden på gitaren selv, var dritt morro å spille i studio i hvertfall.

For nesten spille inn flere sanger :)

Fra 0:25, mener jeg at det skal være mer sving på notene, i og med notene i bakgrunnen går i trioler. Det blir feil å spille vanlige 8- eller 16-delsnoter over. Hvis du hører originalen så spiller han de med mer sving. Uansett er det det eneste jeg har å si negativt (eller konstruktivt). Feit tone!

Yngwie er jo slørvete som faen live. Bra spilt, bra lyd!

Syns faktisk Yngwie er en av de gitaristene som klarer å spille drit kjapt og fortsatt ha full kontroll. Virker aldri som han har problemer med å spille drit kjapt og han får akkurat den lyden og tonen han vil ut av gitaren.

At han slurver live kan jo komme pga. alderen og at han ble ganske tjukk. Når han var ung spilte han veldig bra live. Har dog en tendes til å speede litt live, men ikke mye

Edited by tomandre81

Hørte gjennom en gang til og fant det litt morsomt at det virker som du har mer kontroll på å spille fort enn sakte hehe :) Noen av de sakte partiene er jo helt off eller litt for tidlig ute haha :) men artig å høre

Ofte vanskeligere å spille kontrollert når man spiller rolig enn når man spiller fort, hvertfall slik typisk alt. picking greier.

Kommer gjerne av at man har hatt bittelitt for hastverk med å lære seg å spille fort ;)

Edited by Nameless

Jeg har studert mye Yngwie videoer opp i gjennom tidene, og jeg merker ikke no forskjell på spilling hans før å etter ulykken.

Jeg syntes han spiller best nå i nyere tid, men de gamle sangene fram til 94/95 er klart best. De nye platene er veldig overkill og ganske lite nytt...

Jeg har studert mye Yngwie videoer opp i gjennom tidene, og jeg merker ikke no forskjell på spilling hans før å etter ulykken.

Jeg syntes han spiller best nå i nyere tid, men de gamle sangene fram til 94/95 er klart best. De nye platene er veldig overkill og ganske lite nytt...

Yngwie spilte klart best fra begynnelsen av 80 fra og med Alcatrazz og fram til han for alvor begynte å stagnere først på 90.

• Like 1