Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stolt pappa!


Hank Annicke Noe

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært lærern til dattera mi i litt over et år. Jeg har hatt henne i lyd på Medier og Kommunikasjon i videregående skole.

Men den linja driver med mye rart. Og nå har hun (17år) som ei gruppe på fire medsammensvorende unge jenter laget en musikkvideo for et ungt lovende band fra Fredrikstad. Dattera mi har sammen med ei annen jente vært filmfotograf, hun har stått for lyssetting, og all redigering.

Gutta i bandet var strålende fornøyd og la den umiddelbart ut på youtube, så da tenkte jeg å formidle den her.

Synes både bandet er bra, og som sagt er jeg en meget stolt far når det gjelder videoproduksjonen :)

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En soleklar 6´er det der. Flott variasjon av vinkler og bilder og veldig bra lyssatt (noe som ikke er en selvfølge med elever i det alderstrinnet der). Fin klipperytme synes jeg også det var. Nå er jo mitt fagfelt stillfoto, men som sensor og i tverrfaglige prosjekter har jeg vært med på å bedømme en del videoproduksjoner de siste årene og hvis dette er nivået nå lukter det en toppkarakter på tverrfaglig til våren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En soleklar 6´er det der. Flott variasjon av vinkler og bilder og veldig bra lyssatt (noe som ikke er en selvfølge med elever i det alderstrinnet der). Fin klipperytme synes jeg også det var. Nå er jo mitt fagfelt stillfoto, men som sensor og i tverrfaglige prosjekter har jeg vært med på å bedømme en del videoproduksjoner de siste årene og hvis dette er nivået nå lukter det en toppkarakter på tverrfaglig til våren ;)

Nå har de fått karakteren. Det ble en blank 6-er på tre av dem, inklusiv min datter :), mens den siste klarte å kare seg til en 5-er, ved kun å skaffe bandet, og "serve dem med flirt i ventetida". Så man ser at differensiering blir brukt! Bra!

Off topic: GreenMan, idag kom hun hjem med en svart/hvitt serie stillbilde av en kjent italiensk forfatter vi hadde på besøk. Utrolig fotogen fyr selvfølgelig, men jeg fikk hakeslepp, selv om hun hater foto (lærerne fra VG1 drepte interessa totalt). Men hun får det visst til likevel :)

Endret av Hank Annicke Noe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic: GreenMan, idag kom hun hjem med en svart/hvitt serie stillbilde av en kjent italiensk forfatter vi hadde på besøk. Utrolig fotogen fyr selvfølgelig, men jeg fikk hakeslepp, selv om hun hater foto (lærerne fra VG1 drepte interessa totalt). Men hun får det visst til likevel :)

Flott - håper at gode resultater øker interessen for foto igjen da. (film og stillfoto henger tett sammen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott - håper at gode resultater øker interessen for foto igjen da. (film og stillfoto henger tett sammen)

Det gjør faktisk jeg også, for hun tar så flotte bilder. Nå er jo du lærer i faget så du vet jo mer enn meg om det.

Det som er så gøy er at hun leverer svart/hvitt-bilder med både nyanser i luminans og andre med utrolige etter en amatørs øyne kontraster.

Det er så synd at vår beste lærer i foto ble tatt ut av undervisning. Men min datter får seff gratisundervisning av han. Siden han er av mine nærmeste kolleger.

Sender en PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mens den siste klarte å kare seg til en 5-er, ved kun å skaffe bandet, og "serve dem med flirt i ventetida". Så man ser at differensiering blir brukt! Bra!

Hmmmmmmm, bra? Med fem for groupie virksomhet? Her er'e no helt galt. Det pleier jo ihvertfall å gi........ Nevermind......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.