Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaren vokalist/gitarist/låtskriver søker band i Stavanger (akustisk pop/rock/jazz/blues)


chrrris

Anbefalte innlegg

Jeg skriver eget materiale, men spiller også endel cover versjoner av band/artister som Van Morrison, John Lennon, Red Hot Chilli Peppers, Eric Clapton, Bob Marley, Aerosmith, Extreme, Damien Rice, Bob Dylan, Eagles, Paul Simon, Bon Jovi, Nirvana etc.

Jeg ønsker å starte et band i Stavanger området for lokale spillejobber og evt. ta det videre hvis kjemien i bandet stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Jeg skriver eget materiale, men spiller også endel cover versjoner av band/artister som Van Morrison, John Lennon, Red Hot Chilli Peppers, Eric Clapton, Bob Marley, Aerosmith, Extreme, Damien Rice, Bob Dylan, Eagles, Paul Simon, Bon Jovi, Nirvana etc.

Jeg ønsker å starte et band i Stavanger området for lokale spillejobber og evt. ta det videre hvis kjemien i bandet stemmer.

still looking for a band to play with?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men spiller også endel cover versjoner av band/artister som Van Morrison, John Lennon, Red Hot Chilli Peppers, Eric Clapton, Bob Marley, Aerosmith, Extreme, Damien Rice, Bob Dylan, Eagles, Paul Simon, Bon Jovi, Nirvana etc.

Jeg spiller bass og søker noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg spiller bass og søker noe lignende.

hi man. my name is jude. i play guitar composer and lyricist . i play in band called frozen mammoths..we play indie pop rock reggae rock fusion of music. currently we have 15 original songs for our first album. our bassist stops because of work matters. you can check some of our raw recordings https://soundcloud.com/jude_spanky .. we have played a couple of concerts here in stavanger sadly we missed some gigs in holland and in oslo because we lack of bass player. we have å studio for rehearsals and a good fender bass amp for you.. you can message me at 96707892. i live in the city, so if you fancy i can meet you in the city if you are interested. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.