Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Drivertrøbbel med EM-U 0202 og windows 7


Pilean

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et E-MU 0202 lydkort jeg ikke får til å prate med Windows 7.

Det ser ut til at driveren ikke godkjennes.. Det ligger en betadriver på Creative sine sider til W7, men får ikke denne til å kjøre. Virker som om det skjer noe galt allerede under nedlasningen, og får beskjed om at en fil er skadet.

Er det noen som har lydkortet og har erfaringer med å få det til å funke med Windows 7?

Eventuelt andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste driveren jeg har funnet er en felles for Vista og Windows 7 her... Har du funnet en annen Audun?

Nei, jeg har heller ikke EMU 0202, men derimot EMU 1820, og der funker driver for Vista. Prøv tipset til Carpal her. Det kan kanskje hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lastet ned EMUU_PCAppDrv_US_1_40_00_BETA.exe? Jeg hadde ingen trøbbel med å hente den.

Kjør den i XP-kompabilitetsmodus. Om ikke det går kan du pakke ut EXE-filen og installere driveren manuelt.

Det er den jeg sliter med å laste ned.. Nedlastningen stanser opp rett før den er ferdig, og står der en god stund før den blir ferdig. Når jeg pakker ut får jeg feilmelding underveis om at det er feil med en fil..

Har prøvd med flere nettlesere over flere dager uten suksess..

Du har ikke tilfeldigvis filen liggende Carpal? Og mulighet for deling gjennom f.eks. Box?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.