Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sluttrinn; Rør eller transistor?


djbjonik

Anbefalte innlegg

dessuten bør det vel finnes en mellomting?

Herregud, da trenger du vel ikke stemme... Eller stemme Whateva, like...

Det (whateva, like...) var vel et forsøk på å lage en mellomting, men hvis folka ikke skjønner engelsk, må jeg vel endre det? Vet du hva? Det gidder jeg ikke!!!

Og hvis noen nå tror at jeg var litt irritert nå jeg skrev dette, tar de feil... Snarere litt rabiat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

djbjonik er vel litt i analfasen av livet og mye Freud-teori kunne sikkert vært dratt frem her, men jeg digregerer... :)

For tiden heller jeg til rør-sluttrinn.  Alle de rør-amper jeg har hørt virker varmere på cleanlydene, og komprimerer gjerne vreng på en pen måte.

Det eneste jeg savner er kjappheten i transistor-trinnet.  Særlig på cleanlyd er det gøy å ha.  Nå har ikke jeg den raskeste rør-ampen heller, men jeg er godt fornøyd med den lyden jeg har.

Hey, a med Perfectconnection'en?

Ellers har jeg hørt mye bra både fra transistor sia, og rør sia, og har egentlig ingen klar favoritt. Jeg vil si at både VHT 2/50/2 er jo feit den, litt dyr da, men så har jo Rocktron en skikkelig deilig Velocity 230 amp, som ikke er så ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.