Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cubase 5


kim lennart

Anbefalte innlegg

hkh, du kunne vel antagelig fått frem budskapet uten å være fullt så direkte.

Samtidig syntes jeg det er greit at jungelens lov får anledning til å virke en smule. Trådstarter har opptrådt rimelig respektløst / tankeløst overfor de som har forsøkt å bistå ham.

Vi får håpe det er en lesson learned.

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Når folk i flere innlegg henviser til manualen, og sier at du må lese den, da bør du gjøre det. Og dersom grunnen til at du ikke fikk gjort det var at du ikke fant den, så burde du ha forklart det.

For det motsatte resulterte i at folk ble forbannet på deg. Og det skyldes at de syntes du oppførte deg respektløst. Folk blir jo ikke forbannet helt uten grunn. Det skjedde jo først etter lang tid, fordi at du ba om råd, men ikke ville høre på de råd du fikk. See ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpeløshet på dette nivået klarer jeg ikke å ignorere, beklager det.

Ban meg gjerne. Internett er kjedelig med sensur og et forum der det ikke er lov å kalle en spade for en spade gidder jeg ikke bruke tid på.

Det er forskjell på å kalle en spade en spade og å kalle folk tilbakestående, særlig hvis det er lese/skrivevansker som er endel av problemet. Det har med vanlig folkeskikk å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Når folk i flere innlegg henviser til manualen, og sier at du må lese den, da bør du gjøre det. Og dersom grunnen til at du ikke fikk gjort det var at du ikke fant den, så burde du ha forklart det.

For det motsatte resulterte i at folk ble forbannet på deg. Og det skyldes at de syntes du oppførte deg respektløst. Folk blir jo ikke forbannet helt uten grunn. Det skjedde jo først etter lang tid, fordi at du ba om råd, men ikke ville høre på de råd du fikk. See ?

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter- det at du lider av lese- og skrivevansker, er helt greit. Men det er ditt problem.

Gjennom hele tråden har du framstått som om du ikke leser rådene du har fått, men bare turer på med nye spørsmål uten å ta hensyn til de svar du har fått.

Det er faktisk noe som ikke godtas på noen forum. Det at du oppfattes på den måten, uansett grunn, er fortsatt ditt problem. Det blir opp til deg å gjøre noe med det.

Du skal få et lite tips av meg hvis du ønsker å fikse noe av språket ditt; skriv innleggende dine i for eksempel Word eller en annen tekstbehandler med stavekontroll først, og så retter du opp der det er røde streker. Det kommer til å hjelpe betraktelig.

Så kan du videre, og med en gang nevne noe om hva du fikk ut av det tipset/rådet du fikk. Ikke stille spørsmål om noe helt annet.

hkh, jeg håper for din skyld at du ikke oppfører deg slik til de du treffer i hverdagen. Anmoder deg om å ta det litt mer med ro, og å ikke anklage medlemmer om å være tilbakestående. Det å ha språkproblemer har ingen ting med tilbakeståendehet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sakt,så trodde jeg vi var ferdig med dette og skulle starte på nytt,håper nå etter denne posten att alle kan være vennlig og starte med nye ark.Jeg har fått en link nå til manualen til Cubase 5 som jeg skal laste ned fra nette når jeg kommer hjem til min pc,akkuart nå er jeg nedi byen en tur,da skal jeg starte med og prøve og fårstå hvordan man får Mono in og stero ut i nytt spor :) håper dette var en fin ny start for oss alle musikk inntreserte,hilsen en spesiel stave feil skriver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.