Web Analytics
Gå til innhold
odda

Er du Acelsias nye trommis?

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Acelsia leiter etter en dyktig og musikalsk trommis. Du behøver ikke å være så sabla teknisk brilliant, men være oppfinnsom og kreativ og stødig. Å kunne spille på klikk er også en fordel da vi har litt synth og greier på boks. Vi øver i Oslo, så du bør helst holde til i nærheta.

Vi er nettopp ferdig med å spille inn debutalbumet vårt, som slippes i januar. I ukene etter albumslipp blir det en del konserter rundt omkring på Østlandet, med avstikkere til både Stavanger og Trondheim.

Her er noen demoer som kan gi et inntrykk av hva vi holder på med: http://soundcloud.com/demo2205/sets

Ta kontakt på epost contact@acelsia.com

Hei og hå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du allerede har gjort det, men en forespørsel på trommeportalen.no er kanskje et vel så bra sted å finne trommis på som her. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til med jakten på trommis! Hadde jeg vært i Oslo skulle jeg gjerne gitt det et forsøk, for jeg likte musikken utrolig godt. Skal bite meg tak i navnet, og post gjerne turnelista her på forumet, for dette kunne jeg godt tenke meg å se live!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel spilt inn i Tuft Studio, er det ikke? Låter veldig Jørn-Arild.

Kule greier, hadde jeg hatt trommesett skulle jeg gjerne spilt.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for det! Vi prøver vårt beste. Skal poste konsertliste når den er klar!

En del av plata er spilt inn i Tuft, og det er hr. Grefsrud som mikser. Han har vel nesten en sags signaturlyd, ja.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av minigrill
      Vi er to stykk fra Elverum/Hamar som undrer seg om det finnes en trommis i Kongsvingerområdet. Vi er henholdsvis i slutten av 20- årene, uten at alder er en hindring. Ta gjerne kontakt hvis du er interessert i et spennende musikkprosjekt ?
    • Av peter333
      Attention drummers! Oslo rock/blues band leter etter trommis til å jamme med, vi er to gitarister, en som også er på lead vocals, og en bassist, men vi mangler en trommis. Vi er selv mellom 20-23 år gamle. Prøver å få til minst en jam i uka og har selv rundt 4-5 år med erfaring, but anyone is welcome. Hvis du er interessert i å ta en jam og en pils med gutta etterpå ta kontakt på tlf. 95414805 ?
    • Av Anettemor
      Hei 
      jeg er ei 17 år gammel jente fra Hamar som trenger medlemmer til et rockeband. Jeg er selv vokalist og elsker denne sjangeren. Så  hvis noen er interessert vennligst ta kontakt på 91869855
    • Av treddon
      Gitarist på 24 fra Steinkjer på utkikk etter en musiker (en jam buddy) å spille med. Helst trommis eller en annen gitarist eller bassist
      Er mest interessert i metal, men spiller gjerne alt av musikk så lenge jeg har noen å spille med

Ta kontakt ved interesse!
    • Av Hagbart
      Hei!
      Mitt navn er Håkon og jeg letter etter folk til å starte et metal band med, jeg sjøl spiller gitar og kan growle littegrann, men trenger folk til å bli med på detta da. Band som jeg finner interresante er Insomnium, Gojira, amon amarth men jeg liker all metal fra det heavy'ste til det litt mer rolige.
      jeg er 23 år og ser etter noen rundt den alderen også og bor rett utafor oslo området, kontakt meg på: hagbart45@gmail.com, hvis du vil så kan vi møtes i byen ta en øl og snakke om det,

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.