Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gratulerer


E5150

Anbefalte innlegg

Huff! Var fem minutter for sent ute på denne i dag:

http://www.finn.no/f...nnkode=37896674

750 kroner for noe som ser ut som en lawsuit Ibanez er jo galskap. Selger hadde nok innsett at prisen var vel sympatisk, men solgt er solgt. Kan bare gratulere den nye eieren, og så får vi håpe at den endte opp hos en som har glede av bassen heller enn en som bare er ute etter å tjene noen kroner.

Endret av E5051
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dyrt, og det har den da heller ikke fortjent. Japanbasser fra den tiden er bingo. Er du heldig, er det helt greit, men glitrer akkurat ikke, for å være ærlig.

Nå skal det sies at Ibanez var ganske bra sammenlignet med en del annet.

Videre er etter min mening shortscalebasser med tynn kropp for ikke noe som de fleste vil ha som førstevalg, selv om jeg har hørt bassister som har fått flott lyd ut av slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg snakket med han på telefonen og han virket som en hyggelig fyr, men som ikke helt skjønte hva slags gitar det var snakk om. Han hadde i utgangspunktet tenkt å ta 2000 for den, men hadde jo hatt den i 30 år og den var jo litt slitt i båndene så da ble det 1500 kroner. Prøvde desperat å presse prisen opp, men det synes han ikke noe om. Gitaren var solgt og han holdt en avtale.

"Problemet" med finn er at det sitter ganske mange mennesker og trykker oppdater hvert femte sekund, så man skal være utrolig heldig for å få tilslag på slike kupp. Håper bare at vi ikke ser den salgs for 10000 om noen uker, men at den har havnet hos en som faktisk ønsker å ha gitaren (er det noen som ikke ønsker seg en slik gitar?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOT? Lå det en ute til 1500? Når var dette? Fikk ikke med meg..

Selv har jeg hatt 2, solgte den ene. Har nå en '76 model tror jeg det er, den jeg solgte var '82 eller '83 - husker itte helt der heller.

Men jeg kjøpte begge for rett rundt 5 lapper, så solgte jeg den nyere modellen videre for nesten 10 lapper, fantastisk gitar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det endelig var min tur i dag. Fikk meg en Fender Contemporary Telecaster fra midten av åttitallet til 1900 kroner. Bilder kommer!

Edit: Så da gidder jeg ikke følge med på finn mer på en stund :-)

Endret av E5051
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.