Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny combo, tips?


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en combo 112, og lurer på om dere har noen tips å komme med. Jeg trenger en fin cleanlyd og en litt hissig drive. Helst i hver sine kanaler, men ikke veldig nødvendig. Skal brukes hjemme og i mindre bandanledninger. Spiller prog om det er nødvendig å vite :)

De jeg har sett på er mesa 5:25 express plus, bad cat cougar 15, og 65 amps sin lille 20w lunchbox amp ( husker ikke navnet).

65'en har jeg prøvd og den har ikke den vrengen jeg er ute etter i det hele tatt, men cleanen er til gjengjeld vanvittig fin.

Har dere innspill/ tips så kom gjerne med de. Tenker en makspris på 20k, men jo mindre jo bedre!

Mesaen ligger på 12-15k og bad cat 'en på 4-6000kr så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det brenner ikke her hos meg. Og Mesaer er som H&K'er, de forsvinner sjelden over natta. Av en eller annen merkelig grunn skal de fleste ha Fendere, uten å vite hva de går glipp av :D

Hvis du vil ha den, så blir vi enige om når osv. :)

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brukt H&K kan du jo få for latterlig billig peng hvis du er heldig. Nettopp fordi få folk gidder å sjekke ut slike merker, som Tommern sier ;)

Ellers kan du sjekke ut ENGL Screamer, men den bør testes før kjøp siden låter litt "utradisjonelt" ift merker som Fender, Marshall etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.