Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tandbergern [20.10.2012]


Tandbergern

Anbefalte innlegg

Hallo folkens! Har nå fått nytt speilrefleks kamera og fant ut at jeg måtte teste det! :) Derfor har jeg tatt et par bilder av gitarutsyret mitt.

Første gitar ut er:

DSC_0057.jpg

Gibson Les Paul Studio Faded Wornbrown. En fantastisk deilig gitar med "den riktige" Gibson Sounden. Den har en varm og rund lyd som jeg digger! Har ikke modda noe på denne siden jeg kjøpte den brukt for et år siden. Gitaren har to kraftfulle humbuckere, gripebrett i rosentre og... ja mer husker jeg ikke, men jeg elsker gitaren! :)

DSC_0053.jpg

Fender Stratocaster Mexico

Kjøpte denne gitaren brukt for et par år siden, har ikke modda noe særlig på denne gitaren heller, bortsett fra at jeg har byttet ut plekterbrettet. Det orginale plekterbrettet var hvitt, men jeg synes at gitaren er kulere med svart plekterbrett. Gitaren har to singlecoils og en humbucker i bridge. Gripebrettet er i lønn. Dette er favorittgitaren, og jeg synes den ser skikkelig kul ut med hvite pickupdeksler! :) Dette er også en av de mest lettspillte gitarene jeg har vært borti.

DSC_0050.jpg

Squier Bullet Strat

Dette er den nyeste gitaren i familien. Kosta nesten ingenting da jeg kjøpte den brukt her på forumet. Har byttet ut bridge-singelcoilen og satt inn Wilkinson Zebra Humbucker. Digger fargen på gitaren, og etter at jeg satte inn humbuckeren har den også blitt mer brukt. :)

ProductDetailImageashx.jpg

Fender Sonoran Black

Halv-akustisk stålstrengsgitar. Fin klang i gitaren og fet finish. Jeg har til tider syntes at den er litt vanskelig å spille på, men ellers er den gull! Den er dessverre stasjonert på hytta disse dager.

DSC_0058.jpg

Hughes & Kettner Statesman Dual EL84

Fikk denne forsterkeren i en byttehandel i sommer. Bytta den mot Kustom Defender, og er storfornøyd! :D Forsterkeren har 20 watt med kanonlyd, og er en av de beste forsterkerne jeg har prøvd hittil i midt 15 år lange liv.

DSC_0061.jpg

Mitt hjemmesnekra pedalbrett. Pedaler: Riot Black Box (strømforsyning), Line6 DL4, T-Rex Mudhoney, Hardwire SC-2 Valve Distortion, Boss CH-1 Super Chorus og Channel Switch/Boost-pedalen som hører til forsterkeren. http://forum.gitarno...en/#entry573061

DSC_0062.jpg

Og til slutt et familibilde! :D Ble dessverre litt uklart, men det gidder jeg ikke å fikse nå. For nå skal jeg gå å kose meg med gitarene igjen! :) De eneste som mangler er Fender Sonoran og to ukuleler.

Endret av Tandbergern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.