Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plassering av Pedal Power


Roger Wilco

Anbefalte innlegg

I dag kom en VoodooLab Pedal Power 2 i hus. Spørsmålet er hvordan plassere den på mitt Pedal Train 2. Jeg har sett at mange plasserer strømforsyningene sine under brettene, men det er ikke helt plass under mitt. Er det noe spesielt triks, eller må jeg ta opp verdifull plass oppå brettet for å få plass til den? Ideer mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom en VoodooLab Pedal Power 2 i hus. Spørsmålet er hvordan plassere den på mitt Pedal Train 2. Jeg har sett at mange plasserer strømforsyningene sine under brettene, men det er ikke helt plass under mitt. Er det noe spesielt triks, eller må jeg ta opp verdifull plass oppå brettet for å få plass til den? Ideer mottas med takk!

Er ikke pedalpoweren nærmest laget for å sitte under Pedaltrian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voodoo lab og pedal train er bestevenner! Jeg har et pedaltrain 2 selv og har ikke problem med strømforsyning under (selv om jeg bruker T-rex fuel tank classic og 3M dual lock i stedet for medfølgende braketter)

pedaltrain02.jpg

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok en eldre versjon av brettet. Kjøpte det for minst fem år siden, har bare ikke sumlet meg til å kjøpe skikkelig strømforsyning før nå. Det har verken hull eller brakketter. Hullet skal jeg nok klare å drille ut, og dual lock eller strips får erstatte brakettene. Takk for tips i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke dybden, viser det seg... De to tverrgående bjelkene (i mangel av et bedre ord) står noen millimeter for nære, slik at PP-en ikke passer nedi. Sag-kontrollene kommer borti. Men det kan godt hende at det hjelper å drille hullene som skal til, at det frigjør nok plass. Skal prøve det før jeg drar frem baufilen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.