Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

$1200 fuzzbox!


Gluke

Anbefalte innlegg

Hvorfor bygger ikke dere bare selv? Da koster det nesten ingenting og den eneste du må vente på er deg selv. Det tar Max to kvelder å bygge en pedal og du finner all info på internetzen.

Pshycotisk å betale 1200 dollars for noe som koster Max 300 nok i deler.

Endret av Loztboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den tredje knotten for noe?

Har de lagt trim-poten på utsiden mon tro?

Regner med det - Loztboy gjorde det med sin germanium transistor utgave av musikding settet og jeg gjorde det samme med min silikon utgave. Funker veldig fint. Mye enklere å justere inn en passende lyd.

Endret av GreenMan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett, håper den blir et par kroner billigere, for jeg liker en god fuzz. Men $1200 er en smule i overkant! :P

Har en fantastisk fuzz på gang i Desember, en Trombetta Mini-Bone. 5 måneders ventetid suger... :)

Et bra alternativ er den nye WTF ("What the fuzz") fra Rockett Pedals. Konstruert av Paul Trombetta, og koster like under et par tusenlapper (et røverkjøp etter min mening!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett, håper den blir et par kroner billigere, for jeg liker en god fuzz. Men $1200 er en smule i overkant!

Har en fantastisk fuzz på gang i Desember, en Trombetta Mini-Bone. 5 måneders ventetid suger...

De kosta vel $600 nye. Aner ikke hva Si varianten kommer på. Venter på en Vertex fuzz også men som akt annet tar det jo åreshvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, KTR er rett rundt hjørnet utrolig nok, har begynt å lekke ut bilder og både Finnegan og distributør sier at den kommer om få dager, så det er håp!

Too late. Vemuram Jan Ray er allerede den nye Klon! Everybody want one or gotz one!

Ok hører noe rykter om at de kuleste gutta kjører Jan Ray og Klon sammen. Damn!

Ok guys that's where it's at.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.