Web Analytics
Jump to content

$1200 fuzzbox!

Gluke
 Share

Recommended Posts

Klon KTR koster $269 og kommer etterhvert til å bli produsert i nok eksemplarer til at prisene holder seg lave, er tilogmed en sjans for at den originale kommer til å falle i pris om KTR holder mål, noe jeg er rimelig overbevist om at den gjør. :)

Men $1200 for en Fuzz Face er galskap. :)

Klon KTR? Tror vi må sende ut Indiana Jones igjen jeg ass................

But anyhows, det kiipe er jo at det her selvfølgelig er verdens feteste fuzzface according to those who knows.

Var en kompis som solgte sin for $900 forrige uke. Fremstår jo som et røverkjøp nå.........

Hehe, KTR er rett rundt hjørnet utrolig nok, har begynt å lekke ut bilder og både Finnegan og distributør sier at den kommer om få dager, så det er håp! :)

Tror ikke jeg deler smak med de gutta i LA, har ikke hørt noe fra den der som jeg synes kvalifiserer den tittelen, men så liker jeg silisium FF'er best da. :)

Men de har vel en silisiumversjon på gang også, om jeg husker rett?

Prisen på en vare er jo det folk er villige til å betale....

Det er lov å prøve seg....

Nok floskler nå?

Jeg bygde en fuzz-face for en tid tilbake, og finner denne morsom sammen med en strat og neck-pu (Hendrix). Ellers er den komplett ubrukelig for meg!

EDIT! Faen å mye feil skulle klare å skrive å, da!

Edited by Hank Annicke Noe

Det jeg mente var at Klon KTR bruker Surface Mount komponenter noe som får TGP freaksa til å komme enda hardere når de tenker på den gamle som bruker vanlige komponenter.

Dette igjen fører til enda villere priser på den gamle KLONen på E-bay.

Til den prisen regner jeg med at det følger med dop av ymse slag, nok til å dekke minimum ett års forbruk av ulovlige substanser :ninja: Skal man først leve opp til rockemyten er dopet viktigere enn pedalen, men jeg ser mer for meg at dette er leketøy for nyktre advokater og overleger med svært god råd (med andre ord; TGP...).

Men de har vel en silisiumversjon på gang også, om jeg husker rett?

Jeps, on the list.....

Jeg har ikke prøvd noen av dem (det er vel tross alt bare lage 15-20 stk) men når Dave sier noe er bra pleier det å stemme ass. Dave knows tone!

Jeps, on the list.....

Jeg har ikke prøvd noen av dem (det er vel tross alt bare lage 15-20 stk) men når Dave sier noe er bra pleier det å stemme ass. Dave knows tone!

Fett, håper den blir et par kroner billigere, for jeg liker en god fuzz. Men $1200 er en smule i overkant! :P

Har en fantastisk fuzz på gang i Desember, en Trombetta Mini-Bone. 5 måneders ventetid suger... :)