Web Analytics
Jump to content

Hvor mye er min Fender Jaguar verdt?

Supascoopa
 Share

Recommended Posts

Tommelfingerregel = Nypris i dag x 0,7. Medmindre det er et objekt som man kan forvente å ha økt i verdi.... Eller medmindre det er langt mellom slike tilsalgs, og en eller annen ønsker å betale mer....

Finnes i nettbutikker i Norge til ca kr. 7.500,-.

Da kan du kanskje forlange 6k.....

Edited by Tommern

Du må nok huske feil angående prisen. Disse har vel aldri blitt solgt for mer en 7-8 tusen i Norge? Classic Player er jo en relativt rimelig serie gitarer bygget i Mexico - altså de er priset et godt stykke under de amerikanske gitarene.

SJekket nypris hos 4sound/345 nå og den var 7380,-

Vel, ok kanskje var de noe dyrere for 2+ år siden, men ikke 13K Det garanterer jeg. Men 9 kan jo muligens stemme.

Uansett det er dagens nypris som teller, og gitarer har bare blitt rimeligere og rimeligere de siste årene, så 5k vil være omtrent maks hva du kan forvente deg tror jeg. Men du må jo finne noen som faktisk vil betale de 5 tusen også da..

Litt flåsete svar, men den er verdt det folk faktisk vill betale. Alt for mange priser musikkutstyr kunstig høyt mulig forde det har en form for affeksjons verdi. det er så utrolig mye brukt musikk utstyr som ligger ute for salg uten å bli solgt, så jeg personlig mener att skal man bli kvitt noe i dag så må man fire på pris eller ha noe som ingen andre har.

Litt flåsete svar, men den er verdt det folk faktisk vill betale. Alt for mange priser musikkutstyr kunstig høyt mulig forde det har en form for affeksjons verdi. det er så utrolig mye brukt musikk utstyr som ligger ute for salg uten å bli solgt, så jeg personlig mener att skal man bli kvitt noe i dag så må man fire på pris eller ha noe som ingen andre har.

Word

Faen jeg leste en review om disse gitarene på Ultimate Guitar.com og må innrømme jeg fikk litt småGas. Er sikkert utstyrsnerden i meg som bare må bort å fikle på alle switchene og knobsa. Dæven den har litt innstillingsmuligheter. :)

Edited by gage1103