Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mye er min Fender Jaguar verdt?


Supascoopa

Anbefalte innlegg

Tommelfingerregel = Nypris i dag x 0,7. Medmindre det er et objekt som man kan forvente å ha økt i verdi.... Eller medmindre det er langt mellom slike tilsalgs, og en eller annen ønsker å betale mer....

Finnes i nettbutikker i Norge til ca kr. 7.500,-.

Da kan du kanskje forlange 6k.....

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJekket nypris hos 4sound/345 nå og den var 7380,-

Vel, ok kanskje var de noe dyrere for 2+ år siden, men ikke 13K Det garanterer jeg. Men 9 kan jo muligens stemme.

Uansett det er dagens nypris som teller, og gitarer har bare blitt rimeligere og rimeligere de siste årene, så 5k vil være omtrent maks hva du kan forvente deg tror jeg. Men du må jo finne noen som faktisk vil betale de 5 tusen også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flåsete svar, men den er verdt det folk faktisk vill betale. Alt for mange priser musikkutstyr kunstig høyt mulig forde det har en form for affeksjons verdi. det er så utrolig mye brukt musikk utstyr som ligger ute for salg uten å bli solgt, så jeg personlig mener att skal man bli kvitt noe i dag så må man fire på pris eller ha noe som ingen andre har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flåsete svar, men den er verdt det folk faktisk vill betale. Alt for mange priser musikkutstyr kunstig høyt mulig forde det har en form for affeksjons verdi. det er så utrolig mye brukt musikk utstyr som ligger ute for salg uten å bli solgt, så jeg personlig mener att skal man bli kvitt noe i dag så må man fire på pris eller ha noe som ingen andre har.

Word
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen jeg leste en review om disse gitarene på Ultimate Guitar.com og må innrømme jeg fikk litt småGas. Er sikkert utstyrsnerden i meg som bare må bort å fikle på alle switchene og knobsa. Dæven den har litt innstillingsmuligheter. :)

Endret av gage1103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.