Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

sanger som et band kan spille.


Gjest Oscar

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pugging kan skape magi! :wink:

Så spørs det jo litt på hvor mye hele bandet har lyst til å pugge?

Ellers så er morocover bestandig moro. Noe Britney Spears eller lignende er kjempekult! :D Vi spiller "Hit Me Baby One More Time.".

Come Together av Beatles er jo og en kul låt å spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pugging kan skape magi! :wink:

Så spørs det jo litt på hvor mye hele bandet har lyst til å pugge?

Ellers så er morocover bestandig moro. Noe Britney Spears eller lignende er kjempekult! :D Vi spiller "Hit Me Baby One More Time.".

Come Together av Beatles er jo og en kul låt å spille.

Jeg kan ikke ta stilling til hvor mye de har lyst til å pugge. Hehe.. Jeg kommer bare med låt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Metallica spiller jo ikke lett musikk egentlig! Er bare at de har noen sanger som er fete også kan nybegynnere øve!

Men herregud One hadde aldri en nybegynner klart! Bare hør nøye på alle detaljene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er way off topic, men whatthehell:

Metallica har mange små riff som er altfor lette, og samtidig er bandet et veldig kommerst metal-band. Derfor er det utrolig mange nybegynnere som får høre om de på svisj/mtv osv. Disse *fjortisene* som enda kanskje ikke har kjøpt seg elgitar går i gitarbutikker og prøver å lære seg soloene deres, til ergelse for de ansatte i butikken.

Jeg tipper at ca 90%, inkludert undertegnede, har minst to plater av Metallica, og at de hørte mye på de som nybegynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er way off topic, men whatthehell:

Metallica har mange små riff som er altfor lette, og samtidig er bandet et veldig kommerst metal-band. Derfor er det utrolig mange nybegynnere som får høre om de på svisj/mtv osv. Disse *fjortisene* som enda kanskje ikke har kjøpt seg elgitar går i gitarbutikker og prøver å lære seg soloene deres, til ergelse for de ansatte i butikken.

Jeg tipper at ca 90%, inkludert undertegnede, har minst to plater av Metallica, og at de hørte mye på de som nybegynnere.

Hører mye på metallica enda, gamle seff. det er helt utrolig, utrolig og enda en gang utrolig

at folk slutter å høre på de fordi di har blitt komerse.. vel jeg gir fanden. støtter metallica uansett.. det var det bandet som gjorde det for meg, dere skjønner sikkert, derfor støtter jeg de samma hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er way off topic, men whatthehell:

Metallica har mange små riff som er altfor lette, og samtidig er bandet et veldig kommerst metal-band. Derfor er det utrolig mange nybegynnere som får høre om de på svisj/mtv osv. Disse *fjortisene* som enda kanskje ikke har kjøpt seg elgitar går i gitarbutikker og prøver å lære seg soloene deres, til ergelse for de ansatte i butikken.

Jeg tipper at ca 90%, inkludert undertegnede, har minst to plater av Metallica, og at de hørte mye på de som nybegynnere.

Hører mye på metallica enda, gamle seff. det er helt utrolig, utrolig og enda en gang utrolig

at folk slutter å høre på de fordi di har blitt komerse.. vel jeg gir fanden. støtter metallica uansett.. det var det bandet som gjorde det for meg, dere skjønner sikkert, derfor støtter jeg de samma hva som skjer.

Helt enig! Jeg driter langt oppi hvor kommerse de er og slikt! Det er musikken som teller...ErikL: Riffene er vel ikke altfor lett, hva mener du med det? Smoke on the water er ikke vanskelig men det er jo drittfett!

så "altfor lett" kan man ikke bruke! :evil: 8) Det finnes de som oppdaga metallica via svisj og de som oppdaga de for musikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å oppdage dem igjennom Svisj er vel ikke så galt? så lenge man liker stilen, men uansett jeg liker ikke Metallica... jeg bare prøver å si at man må jo oppdage det en plass, om man liker det fordi det er populært eller ikke er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg driter langt oppi hvor kommerse de er og slikt! Det er musikken som teller...ErikL: Riffene er vel ikke altfor lett, hva mener du med det? Smoke on the water er ikke vanskelig men det er jo drittfett!  

så "altfor lett" kan man ikke bruke!   Det finnes de som oppdaga metallica via svisj og de som oppdaga de for musikken!

Jeg sier ikke at metallica lager dårlig musikk, og at riffene deres er dårlige selv om de er enkle. Men de har veldig lett fordøyelige låter som nybegynnere hører på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at metallica lager dårlig musikk, og at riffene deres er dårlige selv om de er enkle. Men de har veldig lett fordøyelige låter som nybegynnere hører på...

Så alle som hører på tallica er nybegynnere? :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som liker Metallica er absolutt ikke nybegynnere. Men faktum er at det de fleste hører mest på når de begynner å spille gitar er Metallica.

Hvem er det som ikke har lært Nothing Else Matters som første sang? Få.

Jeg likte Metallica da jeg begynte å spille gitar, men liker dem ikke nå mer, selv om de har et par bra riff.

Konklusjon: Ikke alle som hører på Metallica er nybegynnere, men mange er det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at metallica lager dårlig musikk, og at riffene deres er dårlige selv om de er enkle. Men de har veldig lett fordøyelige låter som nybegynnere hører på...

Så alle som hører på tallica er nybegynnere? :lol:

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.