Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det noen som har erfaring/testet denne gitaren fra Fender?


koda

Anbefalte innlegg

Stones du beskriver der Audun? :D

Jagger synger rent når han gidder, og har dessuten kul stemme i tillegg til at han meget mulig er den største frontmann/entertainer noe band har sett i historien. Keef, Ronnie, og Mick T synes jeg det er bortimot blasfemi å nevne i samme setning som JW selv om det har kommet mange sure toner fra de også. Men da har det som regel hatt andre årsaker enn evner/ferdigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Jeg selger ihvertfall en sånn en nå. Fender Stratocaster Blacktop HSH. Nesten ny, lite brukt. Jeg vil oppdatere til en ny SG, derfor går denne ut. Men veldig fornøyd med både lyd og spillbarhet. I mine ører er lyden mer enn "varm" nok, hva nå enn det skulle være. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37719329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan,

Har blitt litt intr. i denne gitaren, en Fender Blacktop Stratocaster HSH: http://www.chorder.c...tated/13292.jpg

Ser at bl.a. 4Sound.no selger denne. Etter å ha sett/hørt en kort demo (se nedenfor), tenkte jeg dette kanskje kunne være en grei "allrounder"?

Er det noen som har testet (eller eier) en sånn en?

Sikkert en kurant allrounder, som du etterlyser. Men om jeg var deg ville jeg vel kanskje venta på GN-gitaren, og putta noen kroner i et par ekstra PG/PU oppsett. Da snakker vi antagelig fryktelig mye allround for penga... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.