Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjør et kupp på denne!


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Der var det jammen mange spørsmålstegn og "...in MY opinion..." i beskrivelsen. Og cover-your-ass formuleringer som "I am not a professional guitarist or Lutherie".

Den som betaler $80000 for denne uten profesjonell taksering har min dypeste medfølelse. Eller, nei, ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk om at jeg skal la denne sjansen gå fra meg.

Er i full dialog med banken for å finansiere denne perlen av en gitar.

Kan få en tre-fire pre-CBS Stratter for samme prisen, men det er nok denne verdt.

Da syntes jeg i det minste du skulle insistere på å få locking tuners, og en til hver streng......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktignok utrolig hva gamle trau og holker går for på gårdsauksjoner rundt omkring, men den "gitaren" der ser ut som et mislykket hobbyprosjekt fra hine, hårde dager. Den har jo en viss sjarm, men selv om den muligens er gammel så snakker vi overhodet ikke noen gitarens svar på stradivarius, akkurat. Dette er nok mest en spøk, evt. et forsøk på å teste om det finnes en der ute blant verdens 7 milliarder mennesker som har den rette kombinasjonen av dumskap og penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.