Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

insane distortion..?


Anbefalte innlegg

Sånn rent teknisk sett så vil jo ikke en vrengpedal gjøre noe som helst med tempen på ampen.. Det er volumknotten som driver utgangstrinnet varmt, hva slags signal du har inn vil ikke ha noe som helst med saken og gjøre.. høhøhøhø *slaps forehead*

OK.. går ut en tur jeg.. *plystre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dist pedaler suger til månen og tilbake igjen. Med mindre du kjøper en løs rørpreamp boks eller en overdrive pedal til en god røramp så er distbokser den dårligste investering du kan gjøre bortsett fra å kaste deg på WGI.

Men om du skal joine enda et fjortis BM band på St.Croix så holder vel en boks i massevis****

**** 8) måtte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes min jekyll & hyde låter veldig bra, hvis du har en ok amp å kjøre den gjennom. Hot british er også en som låter særs fett, bedre enn mange røramper. Så et lakris og gå å legg deg jonnyp

Du backa jo opp poenget mitt 8) De pedalene som faktisk er bra er de som BRUKER amper for å lage lyd og ikke bare legge noe drit oppå sounden ampen har fra før. Jeg tenkte på en Jekyll&Hyde til Mesa preampen min, men det ble litt tullete så jeg gikk for en ENGL Fireball istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, Boss-greier lager kjipulf vreng, og ja, jeg har prøvd de fleste og eid noen av dem.

Hvis du liker vrengen du har i ampen i utgangspunktet kan du gå for en overdrive-boks, for å booste signalet litt for å få heftigere attack/glefs/edge/punch eller hvanåenn. Det kan funke rimelig bra, men pass opp for støy og feedback.

Skal du ha ferdiglaget boksvreng, kan du teste Digitech metalmaster eller death metal distortion, men vær advart: de låter mildt sagt jævlig (og ikke på den gode måten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.