Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Least Expected


ErlendB

Anbefalte innlegg

Enda en ny sang. Er jævlig fornøyd med denne. Ikke akkurat prog, men synes det låter så porr!

Låta er konstruert for å ha vokaler, så derfor kan det bli litt langtekkelig imellom.

Utstyr:

EBMM Petrucci BFR

Guitar Rig 5

Reaper

EZdrummer

Enjoy!

http://soundcloud.com/buflod/the-least-expected

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende som vanlig, Erlend. Noe av din musikk er nesten litt "Guilty Pleasures" i min verden......Criminal Minds surrer ennå å går på jobben.

Jeg er langt fra den rette til å kritisere noe som helst av det du gjør, men om jeg skal sette fingeren på en spikket flis var det to ting jeg la merke til.

Det ene er at deler av soloene dine denne gangen virker litt uinspirerte, ihverfall iforhold til det jeg har hørt av deg fra før, og andre deler høres, av mangel på bedre ord, litt ut som tekniske øvelser.....på høyt nivå vel å merke ^_^

Den andre tingen er den mørke gitaren som kommer inn 3:34 var litt voldsom, ihverfall i mine ører....som om stemningen i sangen ble endret litt for brått eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låter jo bare fantastisk bra!

Takk for det!

Du held framleis på ser eg. Veit ikkje kva anna ein kan seie enn; konge! Det var ein sann fryd å høyre på.

Godt å høre! Takk!

Likte veldig godt stemninga i hele låta. Nydelig arrangert og komponert. Goodt! :)

Takk!

Imponerende som vanlig, Erlend. Noe av din musikk er nesten litt "Guilty Pleasures" i min verden......Criminal Minds surrer ennå å går på jobben.

Jeg er langt fra den rette til å kritisere noe som helst av det du gjør, men om jeg skal sette fingeren på en spikket flis var det to ting jeg la merke til.

Det ene er at deler av soloene dine denne gangen virker litt uinspirerte, ihverfall iforhold til det jeg har hørt av deg fra før, og andre deler høres, av mangel på bedre ord, litt ut som tekniske øvelser.....på høyt nivå vel å merke ^_^

Den andre tingen er den mørke gitaren som kommer inn 3:34 var litt voldsom, ihverfall i mine ører....som om stemningen i sangen ble endret litt for brått eller noe.

Det med uinspirerte soloer kan ha noe med at jeg har veldig mye fokus på å være tight om dagen, for å få det inn, så det skjønner jeg. Den siste soloen forestilte jeg meg at kunne være en unison, men det ble aldri noe av i mangel av god synth, så nå har jeg lagt harmoni over siste halvdel av den. Låter konge!

Angående 3.34 så kommer låta til å forbli sånn, men takk for input! Deilig med litt ordentlig kritikk! Takk for kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var noe veldig gammal melodisk metalcore over noe av riffinga :lol: Sikkert bare tersharmoniene og sånn. Dette er veldig kult uansett, utrolig bra! Soloene er som alltid krem. Keen på at vi skulle satt oss ned og prøvd å lage en episk metallåt en gang Erlend :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var noe veldig gammal melodisk metalcore over noe av riffinga :lol: Sikkert bare tersharmoniene og sånn. Dette er veldig kult uansett, utrolig bra! Soloene er som alltid krem. Keen på at vi skulle satt oss ned og prøvd å lage en episk metallåt en gang Erlend :)

Haha, joda. Litt metalcore, men det var ikke det som var målet.

Det kan arrangeres en gang i fremtiden det, Affe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.