Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD på meg også!=)


RalphDarwin

Anbefalte innlegg

Halloen!=) Fikk bytta til meg min Orange Tiny Terror Combo mot denne fete gitaren!

En Hagstrøm Viking Deluxe i cherry sunburst.. nam nam nam=)

23ve32g.jpg

a1sfwn.jpg

1e1hxc.jpg

24z9bvr.jpg

2mplyy8.jpg

Har ikke satt på plekterbrettet, siden jeg ikke har noen skruer liggende til den akkurat nå. Pluss at jeg ikke vet om jeg skal ha det med eller ikke.

Har hatt et lite photoshoot med to strater og en Gibson LP Studio Tribute også.. Vet ikke helt om jeg skal lage nye tråder for dem, eller om jeg bare skal laste opp alle sammen her? Kan mod svare på dette for meg?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan liker du halsen? Jeg bli ikke helt komfortabel med halsen på min Hagstrom, ser rett og slett ikke ut til å passe meg, så ser meg nødt til å selge i grunn. Synd egentlig, fordi jeg liker gitaren godt.

Tenker du da på at den er ganske tynn og rask? Hadde ikke noe problemer med å spille på min. Har jo ingen balltregitarer, men har jo en 50's Gibson hals. Klarer meg fint på den også.. Har ikke spesielt store hender heller.

Endret av RalphDarwin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du da på at den er ganske tynn og rask? Hadde ikke noe problemer med å spille på min. Har jo ingen balltregitarer, men har jo en 50's Gibson hals. Klarer meg fint på den også.. Har ikke spesielt store hender heller.

Tja.. føles litt for tynn og smal for min del. Men jeg kan jo like tynne halser. Er bare noe som ikke føles helt riktig, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det. Får vurdere å gi den litt mere tid, å se hvordan det utvikler seg. Får vel neppe så mange bedre jazzbokser i samme prisklasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. føles litt for tynn og smal for min del. Men jeg kan jo like tynne halser. Er bare noe som ikke føles helt riktig, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det. Får vurdere å gi den litt mere tid, å se hvordan det utvikler seg. Får vel neppe så mange bedre jazzbokser i samme prisklasse :)

Det minner litt om Ibanez halser syns jeg, men det var det jeg starta med i første om gang.. Er muligens fordi formen er ganske [ istedenfor en hel C, litt mindre å gripe i? Du får gi den mer tid, det er jo en super gitar! Sikler fortsatt på en Gibson 335 og en 175 da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.