Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Atter en gang trengs det tips.


Per

Anbefalte innlegg

Ja sorry, jeg har nok lagd en del av disse postene.

Men nå har det seg slik at jeg har et gavekort på lokalmusikksjappa(Hagstrøm Musikk) på 1200,- og pluss ca 4800 etter jeg har tatt ut litt fra banken. Altså 6000 til å handle der. Så da skal jeg kjøpe en forsterker som mest sannsynlig er ny(de selger noen brukte der og da, men vet ikke om det går ann å bruke gavekort til det).

Men noen som vet noen nye amper til rundt 5-6000 tusen kr?

Jeg vil ha fet rock&roll og hard rock og slik lyd hvis dere kjenner meg! 8)

Kanskje dere blir pissed off på meg men, jeg gleder meg sykt til kvalitet lyd! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en MG 100w hode M/kab... Jeg var der også på mandag, når var du der? Kanskje jeg så deg 8)

Eg var det vel frå klokkå 15-15.30 for å sjekke nokre el-piano, så kom eg tilbake klokka 16.00 for å kjøpe det, men så måtte eg vente i ca. 20-30 min fordi Tom var opptatt med nokon andre. Korti var du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kan være jeg så deg. Var det ett av de pianoene nærmest bassprøverommet?

Er Tom han der litt unge kisen?

1. Testa eit El-piano der med vindoget, men før det eit keyboard rett der med dammen.

2. Tom er vel 35 elns. Mørkt kort hår og litt kort skjegg trur eg (Eg har ein tendens til å ikkje huske detaljene rundt folk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke på hagstrøm brownboy 8)

Ja jeg har også hørt mye fett om laney!

Edit: 30 wattern kosta 7999 på kickmusic.no så hvis de har den på hagstrøm blir det for mye.

6000 er egentlig i høyeste laget for meg, men om jeg finner en fet amp så kjøper jeg nok! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du nå? Skal den brukes på forskjellige plasser (øvingslokale, soverom)? Hvordan kan den fraktes?

Hvis du skal frakte den mye, så ville jeg sett meg om etter en Gallien Krueger 250ML eller noe slikt. Det er en liten amp med små høyttalere, men den kan uten problemer dra et stort kabinett, tenk 2x12". Det skulle holde til det meste. I tillegg så finnes disse kun brukt, så prisen er veldig snill.

gk-f.jpg

gk-b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.