Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Some Kind Of monster


ruben12332

Anbefalte innlegg

Cliff er så digg at det ikke går ann. Et intervju jeg leste med ham (det siste før han daua) var han en turbo innterresant kis. Der han satt og nippa i seg ølen i et hjørne.

Jason ekke særlig nei... + Cliff var bedre på bass! Cliff hadde stil, mens de andre i metallica gikk i skinnbukser gikk han i fete dongeri jeans og dongeri jakke. jeg skal bli Cliff som voksen Per Burton! 8)

(ikke ta dette alt for seriøst da ;):lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tror folk må tenke litt på at fra Ulrich's side så er det over 10 år med frustrasjon og andre følelser skal ut. Hetfield på den andre siden har nettop kommet ut fra en langvarig periode med misbruk av alkohol.

Tror dere ikke at han og har hatt det tøft? Det er jo en grunn til at han har druknet seg i vodka.

Jeg har mer respekt for samtlige i bandet etter å ha sett denne (i mine øyne) gode dokumentaren.

Jeg synes heller at dere burde drite i å fokusere på hvor kuk Ulrich/Hetfield oppfører seg, og heller se på hvordan de greier å forsone seg og bli venner igjen. Og de viser stort mot og god selvtillit ved å slippe en slik avslørende dokumentar. Det får de min respekt for.

Og, ja, jeg ser mer positivt på St.Anger etter dette albumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk må tenke litt på at fra Ulrich's side så er det over 10 år med frustrasjon og andre følelser skal ut. Hetfield på den andre siden har nettop kommet ut fra en langvarig periode med misbruk av alkohol.  

Tror dere ikke at han og har hatt det tøft? Det er jo en grunn til at han har druknet seg i vodka.  

Jeg har mer respekt for samtlige i bandet etter å ha sett denne (i mine øyne) gode dokumentaren.  

Jeg synes heller at dere burde drite i å fokusere på hvor kuk Ulrich/Hetfield oppfører seg, og heller se på hvordan de greier å forsone seg og bli venner igjen. Og de viser stort mot og god selvtillit ved å slippe en slik avslørende dokumentar. Det får de min respekt for.  

Og, ja, jeg ser mer positivt på St.Anger etter dette albumet.

Godt sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kirk hammet ER jo overvurdert da! Han hadde noen fengende melodiøse soloer på platene opp mot black album. Nå vil han plutselig ikke spille gitarsoloer lenger, og på konserter bare slurver han seg gjennom dem uten særlig innsats. Ikke bare er han overvurdert, han har attpåtil blitt slapp!

bra film forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mer medlidenhet for Mustaine, og jeg synes at Kirk Hammet er litt overvurdert, det er min mening, don`t beat me up!

Hva kan vi gjøre? Vi er jo forumgeeks hele gjengen :P Hammet er overvurdert, ja, men han har inspirert mang en gitarist skal jeg love deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kirk hammet ER jo overvurdert da! Han hadde noen fengende melodiøse soloer på platene opp mot black album. Nå vil han plutselig ikke spille gitarsoloer lenger, og på konserter bare slurver han seg gjennom dem uten særlig innsats. Ikke bare er han overvurdert, han har attpåtil blitt slapp!  

bra film forresten...

Har du ikke sett filmen da?.. Grunnen til at det ikke er soloer på St.Anger er jo ikke at Hammet ikke ville spille gitarsoloer, det bare passa ikke med soloer i sangene...de bestemte seg for at det ikke skulle være regler om hvorvidt deg skulle være soloer eller ikke..det skulle bare være naturlig!

Mulig det var på eksta stæsjet! Kirk Hammet er Kirk Hammet...ikke verdens tøffeste kar..eller verdens beste gitarist..men har kommet med mye bra...Unforgiven soloen f.eks eller Enter Sandman riffet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes kirk hammet er dritfet. ikke bare på grunn av gitarspillingen hans, men også pga hvordan han er. han prøver bevisst å tone ned sitt eget ego. kanskje lars og james skulle ha prøvd det. Synes kirk har en god del gullkorn i filmen, om både seg selv og resten av bandet, men som de andre ikke bryr seg om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammett er rimelig overvurdert. ja. Herregud, jeg digger BB King verre men alt fyren gjør er jo å kaste vibrato på enkelte toner her og der. Man må ikke være verdens beste gitarist for å lage en feit solo. Men Kirk har irritert meg litt på den siste turneen, han virker slappere og mer upresis enn før. Enkelt og greit virker det som han ikke har øvd noe særlig, og det er litt kjipt.

Sjøl holder jeg meg laaangt unna alt som heter "husrock", "høstrock" og det ene med andre av lokale arrangementer for lokale band. Det er stort sett et oppgulp av Metallica wannabes uansett og av en eller annen grunn blir jeg forbanna av å se det :? Uansett er det de verden over som har gitt Kirk den statusen han har.

Må dog si at jeg elsker bandet og har gjort det siden jeg var åtte år gammel, og filmen er helt fantastisk. Utrolig artig for fans å kunne se dem gjennom en såpass spesiell tid i bandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe faktisk så ern det! Han er liksom ikke som james som banner og skriker på scenen og når James og Jason skriker machohylene(høøøæyy) på den der S&M og mange andre live situasjoner, er liksom Hammet han i bakgrunnen og smiler kanskje :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammet er vel ikke femi akkurat, men de andre i bandet har kalt han "Quirk Hammet", at han står for litt av "Quirkinessen" i bandet...

Hammet bor på en ranch og rir hester, samtidig samler han på skjellet og elsker og surfe...dette er helt klart en fyr som våger å være seg selv og står for det han gjør!

Synes Hammet gjorde en god figur i filmen, synes i grunn alle kom godt u av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.