Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Some Kind Of monster


ruben12332

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, da får du se hvordan et band som Metallica har det i studio og slikt. Så den i går natt med øretelefoner og høy lyd!

Fett, jeg likte faktisk St. Anger noen hakk mer etter å ha sett den.

Ja du har rett Nelson, Lars Ulrich er litt av en apekatt, og han har en veldig snål personlighet. Egentlig ganske morsomt å se på.

Bob Rock virker som en hyggelig mann, jeg tror jeg ansetter ham når jeg blir millionær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg fikk vite litt mer om hva som egentlig har skjedd de åra de var "borte", har i tilegg lest SO WHAT! boka hvor det er en del intervjuer fra den samme perioden...

Mye extra materiale... var litt morsomt når Lars blir sinna på Bob Rock fordi han smiler og synger "...searching,...seek and destroy!

Anyway..en bra dokumentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra materialet er drit fet!

Anbefales å se for alle!

slapp av, jeg skal drite fet, eller skal jeg drite kult? Filmen er dritbra, fordi du får innblink i hvordan band spiller inn sangene sine, men kjipt at de har tatt bort den delen hvor Ulrich går på dass og gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikkje ulrich nokke serlig bedre eg heller etter filmen... for egentlig mer respekt for james hetfield.. men men.. det er no meg. kirk er like grei og passiv som han alltid har vert :P
Omvendt meg meg, jeg fikk mindre respekt over Hetfield, det hetfield gjorde mot Jason var ufyselig, dessuten blei hetfield sikkelig "lei seg" / sur for bob rock og lars gikk i studio og hørte på de nye sangene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikkje ulrich nokke serlig bedre eg heller etter filmen... for egentlig mer respekt for james hetfield.. men men.. det er no meg. kirk er like grei og passiv som han alltid har vert :P
Omvendt meg meg, jeg fikk mindre respekt over Hetfield, det hetfield gjorde mot Jason var ufyselig, dessuten blei hetfield sikkelig "lei seg" / sur for bob rock og lars gikk i studio og hørte på de nye sangene.

men hvis du ser den med kommentarer fra bandet da hører du jo at Hetfield ler av seg selv der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.