Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vintagegitar til oslo!


johs

Anbefalte innlegg

Grattis til Arne med nyåpnet butikk! For min del er Kristiansund nærmere, men jeg er ikke der så ofte heller, så jeg har bare vært innom butikken en gang. Det var veldig mye fett der også, så keg er egentlig glad butikkene ikke er nærmere. Nettbutikken er mer enn nærme nok! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom butikken i dag med en kamerat/svoger og testet en hel del Collings (første gang jeg har testet, og de stod i stil til alt snakket omkring de), samt noen Martin- og Gibson-gitarer. Hyggelige karer, både Arne (som er første gangen jeg traff sånn på ordentlig, bortsett fra å utveksle ett par blikk og nikk på Ryan Adams-konserter) og kompanjongen hans. Fin-fin butikk med kanskje de mest tiltalende gitarvegger jeg har sett (her til lands, vel å merke).

Jeg ønsker de lykke til. Kult med smal nisjebutikk. I dag ble jeg såpass 'star struck' at jeg nesten begynte å vurdere å selge alt jeg har for å invistere i en god gitar og en god amp og klare meg med kun det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra sjappe dette altså. Ble inspirert til å få et tilbud på Fano-gitar, noe jeg har siklet på lenge. Kunne ikke se at det var noe særlig med vintage-greier, ironisk nok, men så var jeg mest opptatt av Fano da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at hvis han skulle satset kun på vintage greier, hadde nok ikke butikken i Oslo blitt en realitet, for å si det på den måten. Ikke så sikkert den i Kristiansund hadde vart så lenge heller. Vintage greier er dyrt og markedet er veldig snevert. Men nå skal det jo sies at det meste av det Arne fører, er vintageinspirert hvis det går an si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier at vintageparken skal utvides i Oslobutikken, mener å ha lest et sted at planen er å til enhver tid ha rundt 20 gitarer inne, men det tar nok litt tid å bygge opp en park med kvalitets-vintagegitarer så gi fyren litt tid, det dukker nok opp snadder etterhvert.

EDIT : http://musikkweb.no/html/news/%C3%85pning%20av%20Vintage%20Gitar%20i%20Oslo_314624617

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier at vintageparken skal utvides i Oslobutikken, mener å ha lest et sted at planen er å til enhver tid ha rundt 20 gitarer inne, men det tar nok litt tid å bygge opp en park med kvalitets-vintagegitarer så gi fyren litt tid, det dukker nok opp snadder etterhvert.

EDIT : http://musikkweb.no/html/news/%C3%85pning%20av%20Vintage%20Gitar%20i%20Oslo_314624617

Det er jo rimelig sprekt. Vil tippe han kan nå lenger ut enn norges grenser også da. ( Det har han dog kanskje allerede gjort, for alt jeg vet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.