Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

AdrianGuitarPlayer's opplastninger


AddiToll

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Det er så morro å se en ung kar som deg fixe dette så lekende lett. Jeg veit det ligger mange timer bak men med lekende lett så mener jeg at du fixer og tar LHH på kornet akkurat som en immitator fixer stemmer (har ikke hørt noen som gjør LHH som du gjør).
Det blir så gøy å følge deg i fremtiden og se hva tiden vil bringe. Det må da være flere band som trenger dine kvaliteter.

At du ikke er i ett realt bra coverband er for meg en gåte.

Skulle jeg trenge en gitarist i køntriverden hadde jeg ikke blunka to ganger før jeg hadde ringt deg.

Håper du får ett band snart som du fortjener, for det blir for dumt at du skal sitte på guttrommet med dine kvalifikasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Legger ut en video av meg og en kompis som prøver oss på "Reise i lag med deg". Spiller ritkignok rytmedelen denne gangen, men foruten litt småfeil her og der synes jeg det låter ganske bra. Husk at dette bare var litt tull, ikke noe veldig seriøse greier.

Jeg er i bakgrunnen med Tom Anderson Hollow T Classic, og kompisen min, Martin, spiller på en PRS DGT. Begge bruker AC15 :)

Endret av AddiToll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.