Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater cover.


condemned

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske seriøs. Nå skal det sies at jeg ikke har peiling på mikrofonplassering eller EQ i DAW. Her er det bare plug and play, stort sett.

Riggen låter såklart anderledes i virkeligheten - men det har vel ikke du greie på, du som bare slenger sammen noe dritschmud i et gratisprogram :wub:

00:14 timestamp!!!

Gratis plugins alt sammen. Kan nok med sikkerhet si at denne lyden her gruser lyden i din video. At jeg klarer å få bedre lyd med gratis plugins enn utstyr til 70 000 kr sier vel mer om meg enn deg.

btw, eier også ekte amps og forsterkere hjemme, marshall, mesa boogie dual rectifier, men å ta opp med slikt hjemme er uakseptabelt pga. alt styret med mikrofoner + at man må spille ganske høyt for å få fet lyd.

Er så mye diggere å bare ha alt i en DAW :)

Endret av tomandre81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du kaller deg selv seriøs? Haha javel. Mer en barnslig drittunge som ikke tåler kritikk.

Er den noen som oppfører seg som en barnslig drittunge her, så er det deg, makan til arrogant og klysete oppførsel. Skjerp deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri påberopt meg knallbra lyd i innspillingene mine, og får vel også fram at det stort sett er "plug and play".

Beklager til alle andre enn tomandre81 hvis jeg var litt krass her, men jeg følte det var på sin plass.

Endret av condemned
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri påberopt meg knallbra lyd i innspillingene mine, og får vel også fram at det stort sett er "plug and play".

Beklager til alle andre enn tomandre81 hvis jeg var litt krass her, men jeg følte det var på sin plass.

Offence none taken ;)

Mente bare at til 70 000 kr så var det rart du ikke fikk bedre lyd ut av det. Utifra videoen din så regnet jeg med at du hadde prøvd å få så bra lyd som mulig til opptaket. Virket jo ganske seriøst laget.

At det nå høres bedre ut i rommet du spiller i tviler jeg ikke på.

Og jeg vet at lyden min ikke er "ræva". Kan høre om det er bra lyd selv om lydbildet ikke er min stil eller musikken er min stil. Lady Gaga har bra lyd på albumene sine. Og aldri sagt at lyden din var ræva. Blir litt sånn "siden du ikke liker lyden min, så liker ikke jeg din!" Barnehage.

Endret av tomandre81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.