Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD : BRJ Custom Vixen V gitar


sixstringmolester

Anbefalte innlegg

Nesten min type, kjempe fin lakk.

Visste ikke at EMG kom i denna finishen?

Jeg har ikke hørt om Brj. nhvor lages denne?

Custom, hva er custom her, ditt eget design?

Dyr sak?

Mikkene er malt over bare for å matche gitaren. Tror ikke emg selger denne finishen til vanlig, eller kanskje de gjør det. Er ikke sikker.

Bernie Rico jr er sønnen til BC rich grunnleggeren, så gitarene er nok så like. Har ikke spilt så mange BC gitarer, men har hørt my bra om de.

Dette er custom gitar ja, ikke mitt eget design. Disse v gitarene kalles vixens og finishen er en splatter finish, noe han bruker ganske ofte.

Måtte ut med 19.000, men må si at det var verdt det. Ventetiden kan være brutal dog, så hvis du er utålmodig så styr unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikkene er malt over bare for å matche gitaren. Tror ikke emg selger denne finishen til vanlig, eller kanskje de gjør det. Er ikke sikker.

Bernie Rico jr er sønnen til BC rich grunnleggeren, så gitarene er nok så like. Har ikke spilt så mange BC gitarer, men har hørt my bra om de.

Dette er custom gitar ja, ikke mitt eget design. Disse v gitarene kalles vixens og finishen er en splatter finish, noe han bruker ganske ofte.

Måtte ut med 19.000, men må si at det var verdt det. Ventetiden kan være brutal dog, så hvis du er utålmodig så styr unna :P

Men du valgte selv treslag, hesdstock, pups osv.?

Er den japan eller usa produsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at du har Black Sabbath-plakat på veggen :D

Gitaren var blodtøff!

Er den godt balansert når du står og spiller på den?

All hail Sabbath! Definitivt et av mine favorittband! :) Den er veldig godt balansert faktisk, har hatt et par v gitarer tidligere med neck-dive issues, men denne er veldig god å stå å spille med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.