Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Will it never føkking end............


Gluke

Anbefalte innlegg

Oh well, det her'e nye pedal greiene tar fullstendig knekken på meg. Tror jeg går tilbake til standard pedalbrett opplegg hvor det ikke er mulig å skufte ut noen ting..........

Nå er det Vemuram Jan Ray som gjelder. Fy faen for en pedal!

janray.jpg

Men noe sier meg at det her kan bli dyrt i leeeeeeengden..............

http://youtu.be/UjMz7nyd9ZA

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. Trodde jeg hadde kommet meg over pedalkjøret men sklei utpå for fullt igjen. Fikk jo bare såvidt satt på XTC Atomic'en før vi testa denne...

Jeg håpet i det lengste at den skulle suge baller, men dengang ei................ sooooo gotsa have!

På den positive siden greide jeg å styre meg når han ene kompisen la ut Berkos fuzz'en sin til $ 900,- penger spart er penger tjent...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut? Her går aldri noe ut. Bare inn....

Blir isteden for XTS Atomic hvis vi spiller ting hvor jeg ikke trenger no heavy vreng lyd. Atomic'n funka helt supert som vreng kanal, mens Jan Ray'n gir en punchy SRV Fender lyd som er helt fantastisk på kanal 1 og nydelig AC crunch på kanal 2. Så de to deler midt spot'en.

Fikk låne en 74 Phase 90 også så den deler plass med Octavia'n. Veit ikke om så mye annet en et par Hendrix låter man får brukt Octavia på....

Så deler Mojo Vibe, chorus og Strymon Lex spot nr 3. Så det er bare El Cap og Sunface'n som permanent. Må bare si at Sunface'n inn i Jan Ray låt helt vanvittig. Kan høres siste 30 sec på den videoen jeg la ut. Og Sunface'n låter mye bedre på G Lab power enn andre power jeg har prøvd, go figure...

post-1540-13489054949121_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.