Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Band/Musikere i Lillehammer?


Angerman

Anbefalte innlegg

Hei!

Gitarist/låtskriver søker band eller musikere i Lillehammer for å lage litt bråk! Av musikksjangre så har jeg mye erfaring med thrash, rock og punk, men er ikke redd for sjangre som indie, pop eller ska. Allsidig her altså!

Jeg er 24 år og har spilt gitar så lenge jeg kan huske og spilt sammenhengende i div band i 12 år. Synger gjerne, både lead og backing. Kan også spille bass ved behov.

Det viktigste for meg er at de jeg spiller med er engasjerte, arbeidsvillige og har det gøy med det de gjør! Men krever likevel at man har litt ambisjoner utover bare fyll og rølp, selv om jeg setter pris på det også. Ferdigheter er ikke veldig viktig, men vil prøve å holde meg litt unna kulturskole- og UKM-preg. Ønsker å spille gigs så ofte man kan, hvor som helst! Har forøvrig det som trengs for det meste av opptak og har studert musikkteknologi/studioteknikk, så demo og EP'er fikses på null komma svisj for en billig penge.

Så, vil du starte fullt band, eller kanskje du trenger et tilskudd til bandet? Kanskje du har en genial ide til et tomanns akustisk bluesrock prosjekt? Trenger du backing til trubadurspillet ditt? Ta kontakt ved å sende en pm, så snakkes vi om det direkte!

Endret av Angerman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Etter at gitaristene i bandet mitt på lillehammer gikk over til ett nytt prosjekt så trenger vi en ny gitarist, har allerede funnet en.

Vi spiller en slags miks av hardcore og thrash metal. Skal høre med "sjefen" aka bassisten om vi skal fikse en øving, om du er up for it i mean^^

Har noen sånn passe gitar tracks å sende på ett par av sangene på epost om du skulle være interessert^^

Endret av UnicycleWhore
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.