Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone, god gitar?


Isak

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal det koste 5000 til sammen eller 5000 bare for gitaren?

på www.gdg.no har de en LP standard ebony (ser ut som en custom på bildet, mulig at ebony er svart?) til 4000, og en Kustom 30W forsterker til 1300. (med chorus og reverb).

Prøvde 65W modellen en gang, den låt i hvertfall jævlig bra. (65W modellen har også digitale effekter, og koster 3000)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den Epiphonen er fet for deg. Som nybegynner trenger du ikke den feteste gitaren. Epiphone er gode/greie gitarer som også er allsidige. Du finner selvsagt mer allsidige gitarer (strat for eks.), men som din første gitar er den ELP`en bra.. Begynte selv på en Levin Strat kopi. hehe. husker den enda. greit man kan kalle gitarer for planker, men den VAR ei planke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte selv på en Levin Strat kopi. hehe. husker den enda. greit man kan kalle gitarer for planker, men den VAR ei planke!

Jeg og! Har min ennå.

For en tid tilbake trengte jeg en backupgitar til en konsert, så jeg reiv ut plekterbrettet og satt inn en humbucker i bridge-posisjonen (orginalpickupene sugde), knakk opp et cd-cover og brukte det som plekter-brett (trengte et sted å sette volumkontrollen), og blokkerte tremoloen (for at den skulle holde stemminga).

Etter disse små modifikasjonene ble faktisk gitaren helt ok! Låter ganske bra og! Nå kan du angre på at du solgte din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... har faktisk tenkt på å kjøpe den tilbake igjen... bare for å ha den, men fyren ville ha 1500 for den.. litt mye.. men Levin rocker! hehe.. ehhh. har faktisk en 34 watts levinforsterker av typen 60`s rock eller no. svart og gulstripete. dritfet! fungerer som hjemmeforsterker.. men 5150`en er jo litt fetere da!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... har faktisk tenkt på å kjøpe den tilbake igjen... bare for å ha den, men fyren ville ha 1500 for den.. litt mye.. men Levin rocker! hehe.. ehhh. har faktisk en 34 watts levinforsterker av typen 60`s rock eller no. svart og gulstripete. dritfet! fungerer som hjemmeforsterker.. men 5150`en er jo litt fetere da!

:D

OOO! 1500? Det er jo ny-pris!

5150 er helt klart fetere enn det meste! (min favorittforsterker *sikle*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.