Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone, god gitar?


Isak

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har tenkt å kjøpe meg en El-gitar. Har vært å sett på en Epiphone Les-paul specal(som han i butikken skrev) regner med at han mente special? eller? Han anbefalte meg en Roland cube 30 forsterker. Tror dere dette er et godt kjøp? Er forresten nybegynner. Eller la meg si det sånn, jeg har spilt litt akustisk gitar. Kan litt. Har ikke spilt mye el-gitar.

Håper noen kan hjelpe meg, evt komme med andre forslag. Det kan IKKE være dyrere en 5000 kr. På forhånd takk.

-Isak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Special-gitarene fra epiphone synes jeg blir litt for "billige" i den forstand at de kjennes ut som om de er laget av resirkulert papir...

Ikke lyder de særlig bra heller. Hadde sett etter noe annet, var jeg deg... Men det er jo opp til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det han karen har anbefalt er helt greit....jeg var gankse heldig da jeg begynte fordi pappa hadde en ibanez strat. kopi.....det er først før sommerferien jeg har fått meg en bedre gitar...

men hvilken type gitar kunne du liksom tenke deg: les paul type, stratocaster type eller litt mer ibanez, jackson?

DX10DFS_Dinky_Firestorm_md.jpg

/

||

jackson ibanez type

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.... akkurat ja...

Epiphone gitarene er bra de !!

men.....du hakke vurdert Dean da ??  

Velkommen til forumet forresten !!

Ok Bungle, det eneste du finner av dean i Norge er stygge, ekle, søpple-flying-V gitarer til 3k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har selv Cube30 forsterkeren, og selv om den selvfølgelig ikke er noe særlig i forhold til en rørsak til mange ganger prisen, vil jeg nok anbefale deg å kjøpe den, lyden er ganske ålreit, du har mulighet til å få ut litt forskjellige lyder og et par effekter, og prislappen er veldig hyggelig. Har du noen konkrete spørsmål er det bare å fyre løs, helst før helgen er omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.