Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan bounce ut et prosjekt fra Cubase?


Sorg

Anbefalte innlegg

Tracker gitarspot hjemme i Cubase, som så skal reampes i et annet studio. Studiofyren bruker Seqoia eller noe sånt. Når jeg skal sende han gitarsporene, er det ingen annen mulighet enn å bounce ut en wav per spor? Dvs at han for en haug av ulike wav-filer per låt?

Det greieste hadde jo vært om jeg kunne gitt han hele prosjektet, etc men det går kanskje ikke når jeg bruker Cubase og han bruker Seqoia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo fort å bounce ned enkeltspor i Cubase, fra versjon 5 tror jeg det var, kan du jo bounce alle spora samtidig.

Ok men hvordan bouncer jeg ned, men unngår at alt blir til en Wav? Nå bouncer jeg en og en (setter på SOLO). Det går greit, men hadde jo spart litt tid om man kunne ta alle på likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AATranslator - Translate projects from one DAW or NLE to another.

Convert sessions to/from ProTools, Audition, Vegas, Cubase, Nuendo, Samplitude/Sequoia, Reaper, Tracktion, Ardour, Studio One, Studio Live, Wavelab, Pyramix, Audiofile, Fairlight, Waveframe, DAR, N-Track, Sadie, Tascam, Logic, Logic Pro, Media Composer/Adrenaline, Paris, Soundscape, Sonar, Digital Performer, Grass Valley, Lightworks, Cool Edit Pro, Premiere, Final Cut Pro, SAW Studio, TripleDat, Ableton Live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.