Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette et godt kjøp for min del?


JohnnyRubber

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Har fått et tilbud om å slå til på en Peavey XXX (av gamletypen), men er rett og slett litt usikker på om jeg trenger denne, og om det er et godt kjøp for min del.

Av musikk går det mest i hard rock, type Airbourne, Carburetors, Hardbone etc. Til dette har jeg til nå brukt en trofast Palmer Fat50. Om jeg kommer til å gå bort ifra denne forsterkeren til denne type musikk er jeg litt skeptisk til.

Men, nå har det seg sånn at jeg holder på å starte opp et nytt prosjekt mer ned gata til Dunderbeist og Deathtrack. Det jeg da lurer på, er om det rett og slett er lønnsomt for meg å kjøpe denne ampen til dette formålet? Er dette en såpass god forsterker at dere vil anbefale meg å kjøpe den bare for opplevelsen sin del? Kan det tilogmed hende seg at jeg finner meg selv i å bruke denne til min klassiske hard rock med det andre bandet?

Selvfølgelig er det veldig vanskelig for dere å svare på hvordan jeg vil oppfatte denne ampen, men jeg har ingen mulighet til å få prøve en lignende, og den aktuelle ampen jeg vil kjøpe står trygt plassert 8 timer fra mitt hjemsted.

Lurer også på hva som var nypris på disse før de gikk ut av produksjon, og hva som er vanlig bruktpris. Har til nå hatt lite hell med google!

Tar godt imot alt av respons, og takker så mye på forhånd!

EDIT: Det er her kun snakk om toppen!

Endret av McLovin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.