Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjett riffet!


ErlendB

Anbefalte innlegg

Tenker det er Silvertown Blues jeg :) Høres ihvertfall ut som den gata

Edit: Det er strengt tatt ikke Dire Straits, men Knopfler.. Men etter å ha hørt den igjen er det den. Får ikke lydkortet mitt til å snakke med windows 7, så det er fritt til å ta stafettpinnen igjen..

Endret av Pilean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er Silvertown Blues jeg :) Høres ihvertfall ut som den gata

Edit: Det er strengt tatt ikke Dire Straits, men Knopfler.. Men etter å ha hørt den igjen er det den. Får ikke lydkortet mitt til å snakke med windows 7, så det er fritt til å ta stafettpinnen igjen..

Helt riktig, ja beklager det, det var bare Mark Knopfler der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg hadde riktig svar, Erlend? :P

Vel vel, litt seint, men i kveld hadde jeg litt tid, så her er noe som dukket opp i hodet som kanskje ikke "alle" har hørt før. Om det er et riff kan kanskje diskuteres, men jeg håper det er litt slingringsmonn på definisjonen her. Dette er også spilt fra hukommelsen, så det er nok ikke helt korrekt, men regner med de som har hørt denne låta før, kanskje kjenner det igjen. :)

Here we go:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Nemo - MSG.

Godt spilt Audun.....

Måtte jo komme fra en "olding"! :P Positivt at du kjente det igjen da. Michael Schenker er en litt glemt gitarist, føler jeg. Mye av det han gjorde på '70 og '80-tallet er helt glimrende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det gikk ca.4sek før jeg var sikker på hva det var, så du naila denne :)

Digger Mr.Schenker en hel haug, og de tidlige MSG-albumene er rett&slett klassikere....

Sant! Liker McAuley-Schenker også jeg da, men One Night At Budokan må vel være høydaren sammen med Assault Attack. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.