Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjett riffet!


ErlendB

Anbefalte innlegg

Googlet teksten, og har aldri hørt låta det dreier seg om, på tross av hvem det er som har laget den.

aaah! Rart jeg ikke klarte å gjette det med en gang, med tanke på hvor mye jeg hører på det bandet! xD

Jeg tok bandet med en gang, men var litt usikker på låta. Men da jeg begynte å nynne til så husket jeg teksten :P;)

Det er vel kanskje ikke den mest kjente sporet fra det albumet, men den er en av mine favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Var visst vanskeligere enn jeg trodde denne. Fikser du et riff da Hank?

Jeg har dessverre litt dårlig med opptaksmuligheter for tiden. Får heller prøve å komme sterkere tilbake en annen gang. Jeg syns det var litt stusselig at ingen klarte å kjenne igjen riffet ditt (er vel ganske typisk RHCP?), så da måtte jeg nesten svare :P

Noen andre som har lyst til å spille inn ett riff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etpar spørsmål....når begynner vi å hinte om riffet, og hvordan embedder(link type)jeg soundcloudplayer'en i innleggene her?

Det bestemmer du selv. Legg ut hint hvis den ikke er tatt innen et døgn eller lignende. Soundcloudplayer legges automatisk inn hvis du kopierer linken til soundcloudsangen (jævlig dårlig forklart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.